Skip to main content

Glasvezelkabel is aangelegd tot aan de voorgevel.

Heb inmiddels alle apparatuur van KPN ontvangen om alles aan te sluiten maar heb nog steeds geen glasvezelpunt in huis.

Na verschillende keren bellen met Kpn netwerk die mij doorverbinden naar de aannemer nog steeds geen afspraak kunnen maken.( zeggen terug te bellen maar dat doen ze ook niet)

Terwijl heel de straat al aangesloten is.

Hoe moeilijk is het om een afspraak in te plannen om een glasvezelpunt naar binnen te brengen.

Zou graag een oplossing hiervoor willen zien want je wordt er moedeloos van om telkens van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

Die onderaannemers komen langs zonder afspraak vooraf. Die werken niet met een planning. Die gaan de volgende dag gewoon verder waar ze de vorige dag gebleven zijn. Is er niemand thuis? Dan gaan ze gewoon verder naar het volgende adres. Later komen ze misschien nog 1 of 2 keer aan de deur, maar dan is het klaar.

Overgeslagen adressen inplannen is iets wat ze veel later pas doen. Tegen de tijd dat ze klaar zijn met het hele project. 


Er heeft hier nog niemand aan de deur gestaan.( Ring deurbel)

 

Maar ons abbonement van Kpn zou eigenlijk 6 april al moeten starten maar tot op heden heb ik alleen een kabel voor de deur.


Dan weet ik het ook niet. Er is vast wel een reden voor waarom u niet aangesloten bent en de rest van de straat wel. 


Blijf het apart vinden dat je telkens doorgestuurd wordt en weer terug. 


De onderaannemer hier in de straat maakt gewoon een afspraak. Een dag van tevoren kreeg ik nog een SMS van KPN dat ik eraan dacht dat ze de volgende dag zouden komen.

Lijkt me ook wel handig als je dat weet, want ze moeten je huis in.


Hi @Stefan1989! Ik heb gekeken naar de situatie. Ik zie dat er gister contact is geweest waarbij de planning opnieuw is vastgelegd. Klopt dit?


Hi @Stefan1989! Ik heb gekeken naar de situatie. Ik zie dat er gister contact is geweest waarbij de planning opnieuw is vastgelegd. Klopt dit?

 

 

Ik heb helaas met niemand contact gehad.

Dus ik weet niks van een planning

 


@Stefan1989 wil je in dat geval laten weten wanneer je voor het laatst contact hebt gehad met de aannemer? En met KPN Netwerk NL? 

Reden dat ik dit vraag is omdat daar op dit moment het knelpunt ligt. Als ik vanuit KPN navraag doe is dat namelijk het eerste advies dat gegeven wordt. 


@Stefan1989 wil je in dat geval laten weten wanneer je voor het laatst contact hebt gehad met de aannemer? En met KPN Netwerk NL? 

Reden dat ik dit vraag is omdat daar op dit moment het knelpunt ligt. Als ik vanuit KPN navraag doe is dat namelijk het eerste advies dat gegeven wordt. 

Als het goed is neemt kpn netwerk maandag contact op met ons

 

Als de aannemer nog steeds niet geeft gebeld.

 

Tevens krijgen wij bij het invoeren bij kpn netwerk status telkens een foutmelding.


@Stefan1989 in dat geval wacht ik maandag nog even met je af. Wil je laten weten welk antwoord je dan gekregen hebt?


@Stefan1989 in dat geval wacht ik maandag nog even met je af. Wil je laten weten welk antwoord je dan gekregen hebt?

Goedenmiddag,

 

Nog steeds geen contact gehad


Hi @Stefan1989! Ik zie dat de voorlopige datum van installatie staat op 12 mei. Wil je hier bevestigen dat je deze datum ook hebt ontvangen?


Hi @Stefan1989! Ik zie dat de voorlopige datum van installatie staat op 12 mei. Wil je hier bevestigen dat je deze datum ook hebt ontvangen?

 

 

Als het goed is komen ze op 17 mei  het glasvezelpunt en nt plaatsen


Hi @Stefan1989! We zijn een paar dagen verder. Hoe is het gegaan met het aansluiten van de glasvezel?