Skip to main content

Vorig jaar is er door T-Mobile glavezelkabel aangelegd. Eea tot mijn grote ongenoegen: ik heb niks met T-mob en ik was maar liefst twee dagen aan huis gekluisterd kmdat ik met scootmobiel de garage niet uit kon vanwege graafwerk. Nu moet er wéér een kabel worden aangelegd, weer gegraven, nu door eigen provider KPN. En ze zouden het tijdig aangeven: “vandaag wordt er gegraven”. Paar afspraken afgezegd. Maar er is vandaag niet gegraven. Wanner wel? Dat wist meneer niet, die mij overigens niet begreep omdat ie geen NL’s spreekt. Doodziek word ik ervan. En dan zijn we er nog niet, want als die klotenkabel er ligt, wordt de boel weer opengemaakt ivm afmontage. 😡🤬

Dat is niet per adres in te plannen. Ook weersomstandigheden spelen een rol. Het goede nieuws is dat als ze bij de buren bezig zijn het nooit lang kan duren voor u aan de beurt bent.


Heel hartelijk dank voor uw reactie. Ben er zo blij mee, temeer daar ik daar zelf nou nooit opgekomen zou zijn. 👍


Tsjaa, dit maken wij allemaal mee. 

Het hele traject heeft bij mij een kleine twee jaar geduurd. En je moet inderdaad maar afwachten wanneer er iemand op de stoep staat. 

Accepteer het maar, want er is niets aan te doen. Bij ons in het dorp waren Oost-Europese werknemers bezig en alleen de voorman sprak een beetje steenkolen-Engels. 

Natuurlijk zou je een planning willen hebben, maar die gaat niet komen. Ze gaan van straat naar straat en op een mooie dag ben jij aan de beurt.