Goedemorgen,
Weken geleden zijn ze hier in de straat druk bezig geweest met glaskabel leggen. 2 Keer zelfs. Maanden daarvoor is iemand van KPN langsgeweest om te kijken waar het kastje in de meterkast moet komen.
Toen ze bezig waren met de stoep voor m'n woning, heb ik geprobeerd een gesprek aan te knopen met de werklui, maar dat ging erg moeizaam omdat er niemand was die nederlands of engels sprak. Met handen en voeten kreeg ik te horen dat ze over 2 weken de kabel zouden schieten naar de voordeur.
Dat is inmiddels 5 of 6 weken geleden en er steken overal kabels uit de stoep maar nergens is voortgang te bespeuren over wanneer ze de kabel komen aansluiten.
In mijn situatie is het zo, dat de voortuin is bestraat en dat dit erg strak is gelegd en er ook speciaal voegmiddel (tegen onkruid) is gebruikt. Ik heb dus zelf, om breuk te voorkomen, een aantal stenen losgehaald om het voor de werklui makkelijker te maken. Alleen…..al die tijd liggen er dus stenen los (heb een aantal teruggelegd om niet een heel gat open te laten) en krijg ik nergens te horen wanneer er actie wordt ondernomen. NPS formulier ingevuld, contactformulier ingevuld, geen enkele reactie.
Misschien dat hier een mod meeleest die kan uitzoeken wanneer ik (ongeveer) actie kan verwachten?
Vraag
Wanneer wordt de glasvezelkabel doorgetrokken mijn woning in?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.