Skip to main content

Het internet in onze straat is al zeker 3 weken kapot doordat er een glasvezelkabel is geraakt bij werkzaamheden.

Vanuit KPN krijgen wij geen update en kunnen we steeds zelf bellen naar de klantenservice (heel efficiĆ«nt ook voor kpn zelf als alle buren omstebeurt bellen...) En het enige antwoord dat we krijgen is ā€˜ja ze zijn er mee bezig, dat moeten we dan nog even afwachtenā€™.

Ā 

Het zou op zijn zachtst gezegd gewenst zijn om in ieder geval een update te krijgen met indicatie binnen welke termijn dit wordt opgelost ipv. dat we steeds zelf contact op moeten nemen.

Betere klantcommunicatie mag bij jullie wel prioriteit krijgen als het gaat om verbeterpunten, kpn.

Hallo @prutprutĀ als je de storingspagina van KPN raadpleegt, wat staat daar dan?

Ā 


Dat er geen storing is.

Ā 


KPN heeft geen updates over lokale kabelbreuken. Is er wel al een monteur geweest van KPN om te zorgen dat KPNNetwerk word aangestuurd? Anders zou je ook hun kunnen contacten, te bereiken via KPNNetwerk.nl


Jup, die zijn inmiddels op de hoogte.Ā Jammer dat de kpn-klantenservice zelf niet verwijst naar kpn netwerk, zou hen ook extra telefoontjes schelenā€¦

Ā 

Maar ook daarvan (tot nu toe) geen extra info die duidelijkheid geeft.


Hoi @prutprut, welkom bij ons op het forum. Zo'n storing is nooit fijn natuurlijk! Ik zie dat er op jouw adres een melding loopt en dat deze inderdaad in behandeling is bij KPN Netwerk. Meer informatie is voor ons niet te zien daarover.

Heb je ook een mobiel KPN abonnement? Als dat zo is kan je die toevoegen aan je forumprofielĀ en een seintje geven. Dan kan ik voor je kijken of ik daar extra data aan kan toevoegen, om het wat makkelijker te maken


Ja, extra 4g bundels heb ik al gekregen hoor, maar toch bedankt :-)

Het gebrek aan communicatie vanuit alle partijen vind ik vooral heel kwalijk.. we krijgen geen info en als we zelf bellen wordt gezegd dat we nog even geduld moeten hebbenā€¦

Er lijkt nu een soort tijdelijke oplossing te zijn, maar ook daarover krijgen we geen info vanuit kpn (netwerk)


Gelukkig heb je de extra bundel al, dat scheelt!

Over de tijdelijke oplossing heb ik ook geen informatie, ik zie dat de melding nog steeds openstaand is maar daar staat geen nieuwe update bij. Het blijft voor ons beiden nog afwachten tot er meer nieuws is dus.