Skip to main content

Sinds gisteren einde middag is er een KPN storing in Apeldoorn. Elke keer verschuift de tijd dat het opgelost zou moeten zijn. @KPN kan hier meer uitleg over komen? Het duurt wel erg lang.

Hallo @v Kooten in welk postcodegebied zit je, ik in 7314 en heb nergens last van.

 


In postcodegebied 7311 @JanD 


In postcodegebied 7311 @JanD 

Ik hoop voor je dat het snel opgelost is. Tijdelijk even je mobiel als hotspot gebruiken?


@Kpn Nog steeds is het niet opgelost!!?? Wat zijn de verwachtingen wanneer het opgelost kan zijn? En wat maakt dat er een storing is? Ik wil graag meer informatie.


U bent eigenlijk een beetje nieuwsgierig😉. Sommige storingen hebben veel tijd nodig. Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan noodzakelijk.  U kunt er dus vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt. De krapte op de arbeidsmarkt helpt ook niet echt mee. 


Hoi @v Kooten, welkom op het forum. Speelt het op dit moment nog steeds? Ik zie nu geen storing meer staan in Apeldoorn in ieder geval. Als het nog niet werkt kunnen we met je meekijken wat er aan de hand is.

Bij een storing is het forum niet de snelste weg zoals je merkt. Als de verbinding niet werkt wil je dat er zo snel mogelijk naar gekeken wordt, en de snelste manier om ons te bereiken is telefonisch via 0800-0402.


Dank voor je reactie @Jasper. Gisterenmiddag kregen we een melding dat het opgelost zou moeten zijn. Helaas niet het geval. Gisteravond idd het telefoonnummer gebeld wat je aangeeft, komende zaterdag komt er een monteur. Extra mb's ontvangen ivm thuiswerken, erg prettig!


Dat is jammer, dan is er naast de storing in Apeldoorn nog iets anders aan de hand bij jouw aansluiting. Ik verwacht dat de monteur dit zaterdag kan verhelpen, en anders kan deze vervolgstappen in gang zetten als dat nodig is. Laat je de uitkomst dan weten?


@Jasper , helaas nog niet opgelost. Monteur is geweest zaterdag maar kon niks doen er is een andere monteur nodig. Vandaag zouden we gebeld worden over een nieuwe afspraak, nog niet gebeld geweest daarom zelf gebeld om 16.00. Klantenservice kan ons niet helpen op dit moment wel is er een ‘ticket’ aangemaakt. Woensdag worden we teruggebeld door dezelfde mevrouw of er al meer bekend is.


Hardnekkige storing @v Kooten , ik leef met je mee.

Je plaatsgenoot.


Het is een lastige storing blijkbaar inderdaad! Gelukkig had je al extra data op je telefoon gekregen als noodoplossing, maar het is natuurlijk beter als de vaste verbinding het weer doet. Ik kan de status niet bekijken doordat er geen gegevens op je profiel staan. Ik hoop ook dat er woensdag meer bekend is.