Skip to main content

wanneer het internet is verbonden met mijn nieuwe huis.  voor gisteren heb ik telefonisch contact met u opgenomen op het moment van het gesprek, ik kreeg geen antwoord, ik schakelde alleen van collega naar collega en stuurde de schuld naar de hele wereld.  uw traagheid en gebrek aan respect voor uw klanten is een schande.  Ik heb contact opgenomen met de consumentenombudsman in den Haga en als ik aan het einde van de maand geen verbinding met internet krijg, heb ik het recht om het contract door eigen schuld op te zeggen.  en een schadevergoeding eisen omdat ik door uw traagheid zonder inkomen zat omdat ik op internet werk.  mijn dochter kan niet verder studeren omdat ze via internet leert.  je he nobt 2 weken om van internet te wisselen, niet 2 maanden, en als het internet de komende dagen niet is aangesloten, wordt er een oplossing gezocht bij de consumentenombudsman

Aldus Google translate. Maar hij weet de weg in Nederland al goed. 

 

*Admin edit: bericht aangepast in verband met de huisregels. 


Hoi Kamilad, welkom op het forum. 

Wat is er precies aan de hand, en wanneer heb je deze bestelling geplaatst? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.