Skip to main content

Kan iemand vertellen waar ik kan zien waneer de Philips televisie word bezorgd? ik heb geen mail gehad met de track en tracé? 

Hallo @KimberleyKimm ,

Jouw welkomstcadeau wordt één werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
 

bron:

 

 


hier staat dat er na 1 dag start van je abbonement tv wordt verstuurd we zijn inmiddels 7 dagen verder nog niets 


Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

@husje30 Indien de TV wel op je bestelbevestiging staat, raad ik je dit aan. 


En waar vindt ik dat?? Bestelbevestiging??


Ik kan het nergens zien is het mogelijk dat jij voor kan checken ??? 


Die vind je in je e-mail. Toen je de bestelling destijds plaatste heb je een e-mail van ons ontvangen met de titel bestelbevestiging of orderbevestiging. 🙂 Zoek in je inbox op ‘KPN’ en dan kom je hem vanzelf tegen. 

Mocht dat niet lukken, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan zoek ik de bestelbevestiging op.


Ik heb tv vandaag binnen . Goed bezig kpn thanx 


Oh gelukkig, dan is het al opgelost. 😄 Veel kijkplezier en een fijne jaarwisseling gewenst!