Skip to main content

Deze bericht ontvang ik van het xs4all helpdesk:

De upgrade naar 200mbt/s is op dit moment even op hold gezet omdat er veel vragen waren naar aanleiding van de verandering. Zodra we alles op orde hebben zullen wij de upgrade alsnog uitvoeren.
De Fritzbox 7590 is geschikt voor 1gbt/s u hoeft geen nieuw modem.

Dit terwijl ik al een brief over de verhoging in december al heb ontving… Hoe zit het nu?

Ik heb nog niet eens een brief gehad.


Hoor je dan bij de doelgroep? Alleen heel "oude" xs4all abonnees, die nooit hun abbo aangepast hebben.


Ik ben al heel lang xs4all klant, maar heb wel een paar keer mijn abonnement aangepast.


Ik ben al heel lang xs4all klant, maar heb wel een paar keer mijn abonnement aangepast.

Dan ben ik bang, dat u "voorlopigig" niet bij de doelgroep hoort.


Dat vreesde ik al. Toch maar eens bellen dan.


Deze bericht ontvang ik van het xs4all helpdesk:

De upgrade naar 200mbt/s is op dit moment even op hold gezet omdat er veel vragen waren naar aanleiding van de verandering. Zodra we alles op orde hebben zullen wij de upgrade alsnog uitvoeren.
De Fritzbox 7590 is geschikt voor 1gbt/s u hoeft geen nieuw modem.

Dit terwijl ik al een brief over de verhoging in december al heb ontving… Hoe zit het nu?

Iedereen die de brief heeft gehad (of ontvangt) gaat die verhoging krijgen, maar omdat we eerder tegen een aantal technische problemen zijn aangelopen duurt het langer dan verwacht.
Helaas heb ik (nog) geen informatie wanneer deze verhogingen weer worden opgestart, maar zodra de verhoging is doorgevoerd krijg je daar automatisch een mail over.