Skip to main content
Antwoord

Wanneer wordt de storing in Barendrecht opgelost?

• December 5, 2024
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

In Barendrecht,  postcode 2993HE is sinds maandag 2 december half2 een storing met internet en tv.  Schijnbaar zitten 124 aansluitingen zonder internet,  al 4 dagen!  Zowel kpn als kon netwerk sturen mij,  en mijn buren die ook regelmatig klagen van het kastje naar de muur.  Wanneer gaan jullie het probleem eens daadwerkelijk oplossen kpn? 

Schandalige gang van zaken!

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@TamaraBarendrecht en welkom bij de KPN Community. Wat zuur dat jullie al zo lang zonder diensten zitten. 😔 Als ik nu controleer op je postcode dan lijkt het opgelost. 

Mocht dat zo zijn, weet dat je dan een vergoeding aan kunt vragen voor de periode waarin je geen diensten hebt gehad. 

Mocht het nog niet opgelost zijn, neem dan contact met ons op. Dat kan ook door middel van een belafspraak. Mijn collega kan dan voor je kijken of er een tijdelijke oplossing mogelijk is, bijvoorbeeld data op je mobiele KPN abonnement (als je dit hebt). 
Hopelijk duurt het dan niet al te lang meer voordat het opgelost is en excuses voor het ongemak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 8, 2024

Hi ​@TamaraBarendrecht en welkom bij de KPN Community. Wat zuur dat jullie al zo lang zonder diensten zitten. 😔 Als ik nu controleer op je postcode dan lijkt het opgelost. 

Mocht dat zo zijn, weet dat je dan een vergoeding aan kunt vragen voor de periode waarin je geen diensten hebt gehad. 

Mocht het nog niet opgelost zijn, neem dan contact met ons op. Dat kan ook door middel van een belafspraak. Mijn collega kan dan voor je kijken of er een tijdelijke oplossing mogelijk is, bijvoorbeeld data op je mobiele KPN abonnement (als je dit hebt). 
Hopelijk duurt het dan niet al te lang meer voordat het opgelost is en excuses voor het ongemak.