Skip to main content

Beste,

 

Prachtig gemaakt een digitale antwoord service en dan kan je aanmelden en wordt je na het in vullen van je 06 nummer terug gebeld. Nadat je aan de beurt bent. Nou vergeet het maar 10 minuten gewacht, in beeld kreeg ik uw wordt gebeld. :(

Nou de volgende vraag, netwerk kast aangebracht bij de modem voor glasvezel,

al een paar keer gebeld, wanneer deze wordt aangesloten . Het netwerk kastje met de modem. Ok krijg maar geen antwoord.

Ik vind dat er bij de kpn veel mis communicatie is. Bv. modum opsturen zonde bericht wat de bedoeling is, je moet zelf maar bellen wat de KPN nu wil.

 

Gr Rinus

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Bent u nieuwe klant of bestaande klant?


Klant heel lang


Hallo @bono8a via www.kpnnetwerk.nl kun je de status van je glasvezelaansluiting zien.

Als daar staat dat de lijn is opgeleverd en je een provider uit kunt kiezen kun je aan KPN, de provider, vragen om migratie van koper naar glas en wordt er een monteur ingepland.

 


Bent u nieuwe klant of bestaande klant?

Dan heeft u dus gewoon verbinding en is er geen haast bij. De KPN monteur komt vanzelf een keer langs. Gewoon afwachten. 


Hoi @bono8a, welkom op ons forum! 
Ik heb meteen even meegekeken, glasvezel is al beschikbaar en aan te vragen op jouw adres zoals de website van KPNNetwerk Nou kan ik dat alleen niet voor je regelen en kun je het beste toch even met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen de omzetting voor je aanvragen!