Skip to main content

In 2021 melding gekregen dat er december 2021 glasvezel beschikbaar zou zijn.

Begin 2023 dan eindelijk vanuit de stoep naar de gevel gelegd en via een medewerker van KPN een abonnement afgesloten. Deze zou op 11 april aangesloten worden.

Niets meer vernomen vanuit KPN maar de datum wordt telkens verplaatst, nu naar nota bene 5 juni wat het al geweest is!

Heb meerdere keren gebeld, wordt doorverwezen naar Volker Wessels maar die zeggen de ene keer dat er snel iemand komt en de andere keer dat er geen capaciteit beschikbaar is. Kortom: kun je niets mee. 

KPN zelf telefonisch of via mail ook geen andere reacties als het wordt z.s.m. geregeld en weer hoor je niet.  

Als ik mijn auto laat repareren bij een garage hoef ik toch ook niet telkens zelf de fabrikant te bellen voor onderdelen? Dat heen en weer wijzen is erg vermoeiend, we willen gewoon de aansluiting afgerond krijgen en gebruik gaan maken van glasvezel. Kan dit dan ook aub een keer opgelost worden?

 

Kpnnetwerk is degene die uw aanspreekpunt is wat betreft de glasvezelaansluiting.  Kpn de provider is het aanspreekpunt voor de diensten die over glasvezelnetwerk gaat. En vanwege de krapte op de arbeidsmarkt worden planningen continu gewijzigd en duurt het heel lang. 


Kortom: weer geen nuttige reactie. Kastje → muur.

Ik sluit een abonnement bij KPN af, dan is dat mijn aanspreekpunt. 

Je koopt toch ook geen laptop bij CoolBlue en krijgt dan te horen bel maar naar HP om te vragen wanneer ze de laptop leveren die je bij ons gekocht hebt.

Dat het lang duurt snap ik...dat merk ik sinds 2021.

Monteurs/krapte is onzin, als de arbeidsvoorwaarden goed zijn komen monteurs ook.

Daarnaast geeft dat toch geen excuus om telkens een datum te geven waarop het geregeld wordt en je er dan niet aan te houden? Geef dan geen datum of houdt je eraan!


 

 

Klopt, Coolblue zal nooit zeggen dat je naar HP moet bellen. Als ze het niet zelf leveren via hun eigen transport dan zeggen ze “raadpleeg de Track & Trace van de bezorger via de App of website". Of te wel… ook Coolblue verwijst je door als je iets besteld hebt en niet via hun eigen koerier verloopt.

Dat KPN de partij is waarmee je te maken hebt klopt, dat wordt ook zeker niet ontkent het is alleen de vraag wat voor antwoord je wilt, hoe snel je antwoord wilt en hoe snel je de diensten geleverd wilt krijgen.

De tip om met KPN Netwerk NL contact op te nemen wordt vaker gegeven, in de praktijk blijkt namelijk dat mensen via directe contact de exacte reden te horen kunnen krijgen, een datum kunnen plannen die hen (beide) het beste uitkomt etc. 

Het moet dus niet, maar is vaak wel stukken gemakkelijker en sneller.


Fijn dat dit de reactie van Joep1965 nu als antwoord gemarkeerd wordt, maar dat is natuurlijk weer geen antwoord waar je iets aan hebt.

Als eerder aangegeven: direct met KPN Netwerk contact opnemen levert voortdurent automatisch doorsturen naar VW op en die doen ook niets en geven geen planning..afspraken vallen dus niet te maken. 

Als reden: te weinig personeel...dat is gewoon wanbeleid (als ook onderstreept werd bij de wachttijden op schiphol door personeelstekort!).

Kortom: je koopt iets en kunt vervolgens jaren wachten tot je iets krijgt en niemand geeft aan wanneer.
 

Â