Skip to main content

Goedemiddag,

 

Halverwege mei hebben wij internet besteld van KPN. Twee weken later kregen wij een pakket thuis gestuurd met de spullen, en en kregen wij een bevestiging dat er op 6 juni een monteur langskomt om de boel aan te sluiten. 

De monteur is ongeveer 15 min geweest zonder iets te kunnen aansluiten, er ligt nog geen kabel in ons huis waarop hij het kan aansluiten. Vreemd, want op de website staat dat KPN beschikbaar is op ons adres. Monteur gaf aan dat er een nieuwe afspraak telefonisch gemaakt zou worden, prima dan. Na twee dagen nog niets vernomen, KPN gebeld. Mevrouw kon niks voor mij betekenen en moest maar wachten, ook prima. Zal wel druk zijn. 3 werkdagen later, nog geen telefoontje ontvangen. Weer gebeld, en ze konden er niks aan doen want monteur die dat moet aansluiten plannen de afspraak in. We krijgen een noodpakket opgestuurd, nou ook prima. 

Maar nu zijn we inmiddels 1,5 week verder, en hebben nog geen afspraak staan om het aan te sluiten. Iemand een idee wanneer we dit kunnen verwachten? We zitten inmiddels namelijk al sinds de verhuizing zonder internet en op een noodpakketje. We willen gewoon z.s.m. weten wanneer iemand kan komen, want dit is een beetje uitzichtloos zo. We zijn ook al aan het oriënteren op andere aanbieders, en dat scheen ze aan de telefoon ook niet zoveel te doen…

Iemand tips of ideeën?

 

Groet,

Stobbe

 

Hoi @Sstobbe . Welkom op het forum.

Als ik je bericht goed lees, is er dus administratief  iets niet in orde met de registratie van jouw aansluiting.

Hoe is het in de rest van de straat?  Heeft iedereen daar een glasvezelaansluiting? Of staat dit nog in de kinderschoenen? Of ligt er misschien al wel een oranje kabel in je tuin/stoep? 


Oranje kabel ligt al tegen onze gevel. Vorige eigenaren hadden ziggo. Hele straat heeft vgm al glasvezel. Inmiddels nog steeds niet gebeld door monteur om in te plannen helaas. As dinsdag wachten we al twee weken op een terugbelverzoek…


@Sstobbe : Kun je jouw profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? Ik weet niet of ik iets voor je kan doen maar wil sowieso graag even meekijken


@Sstobbe : Kun je jouw profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? Ik weet niet of ik iets voor je kan doen maar wil sowieso graag even meekijken

Gedaan!


@Sstobbe Leuk je even gesproken te hebben.

Het is een beetje vreemd dat jij al kon bestellen aangezien KPNNetwerk die verbinding nog niet heeft afgemeld. Blijkbaar heeft de vorige bewoner niet gereageerd en is de woning overgeslagen.

Ik heb voor jou een ticket aangemaakt om via onze backoffice KPNNetwerk te vragen om alsnog de FTU te plaatsen en door te meten.

Als jij vrijdagmiddag nog geen reactie hebt ontvangen laat je het mij dan even weten?  


@Sstobbe : Heb je nog nieuws?


Toevallig gisteren einde middag iemand gesproken van Kpn nav een enquete. Die zei tegen mij dat ik even moest wachten tm maandag, en anders maar moest overstappen naar ziggo. Na maandag kon ik ook zelf wel naar kpn netwerk bellen. Heb van ze een nummer gekregen. Dus die wil ik na het weekend even proberen te bellen.