Skip to main content

glasvezel kastje is geplaatst  in de meterkast maar deze zit buiten abo bij you fone loopt 29 oktober af volgens kpn zouden ze die tijd alle werkend hebben maar nog niemand gehoord of gezien .

 

moet ik weer you fone verlengen  ?

Hallo @citroen15,

Als ik je goed begrijp is je glasvezel aansluiting in je meterkast geplaatst en je abonnement bij Youfone reeds afgelopen?  Wanneer is je aansluiting door KPN Netwerk geplaatst? 


Ik denk dat u bij youfone niets hoeft te doen. Het abonnement zal waarschijnlijk gewoon doorlopen. U zal vast niet afgesloten worden. Als u verlengt zit u aan een nieuw jaarcontract vast. Als u niets doet kunt u later elk moment opzeggen met in achtneming van een maand opzegtermijn. 


29 oktober loopt you fone af moest het zelf opzeggen van kpn omdat er uitstel van het glasvezel was .

 

maar nu is het kastje toch geplaatst dus wordt het nog spannend of kpn wel komt om alles aan te sluiten ? had gebeld zouden afspraak in plannen 


Hoi @citroen15, welkom op ons forum!
Als je binnenkort over wilt (en kunt) stappen naar KPN kun je je huidige abonnement het beste niet verlengen maar gewoon door laten lopen met maandelijkse opzegtermijn.

Ik hoop dat je snel iets hoort over de glasvezelaansluiting!
Voor meer informatie daarover kun je ook terecht bij onze kabelbeheerder kpnnetwerk.nl/