Skip to main content

ik wil wel eens weten wanneer mijn glasvezel actief wordt heb alles binnen ook het zwarte kasje een lampje brand het andere knippertdus ik ben er klaar voor maar hoor maar niets

Admin: eigen topic aangemaakt

Hi @vangole en welkom op het forum! 

Als alle apparatuur aangesloten is dan is het even wachten tot de verbinding geactiveerd wordt. 🙂 Op de site van KPN Netwerk kun je de voortgang en planning volgen, daar kun je ook zien wanneer verwacht wordt dat glasvezel helemaal klaar is. 

Mocht de informatie daar niet duidelijk zijn, dan kun je ook contact met KPN Netwerk opnemen om te vragen hoe het verder gaat. Zij zijn de partij die glasvezel aanleggen, dus zij kunnen je hier verder over informeren.

Hopelijk is alles snel actief! 


vandaag glasvezel actief maar het resultaat is barslecht wifi is minimaal heb de router al meerdere keren gereset maar ik heb nog steeds slechte wifi maandag even bellen dat ik hier geen genoegen meeneem ik zeg alles op na 40jaar kpn klant en ga contact opnemen met ziggo. het voelt namelijk net of je opgelicht bent na 40jaar je wordt ook nergens mee geholpen zonder dat het geld kost beetje jammer


Er is niets veranderd hoor alleen een ander kabeltje.  Wat gaat er mis?? En wat noem jij slecht? Welk type modem heb je? Wat is de snelheid als je meet met een bekabelde pc of laptop?


ik krijg nog geen 30 binnen het zelfde als voor de glasvezel  ik heb een v10 modem


Dat heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop?