Skip to main content

KPN

 

Glasvezel moest hier aangesloten worden, bij eerste monteur bezoek bleek dat er problemen in de aanvoerkabel zaten, hierna nog 2 x een monteur gehad en daarna bleef het stil.

 

 

25-8-2022 RoamlerMonteur

26-8-2022 KPN Monteur

13-9-2022 KPN Monteur, die hetzelfde constateerde als KPN Monteur 1

 

De aanvoer kabel vanaf centrale kastje naar aansluiting in huis moeten vervangen worden begreep ik van de monteurs.

Ik zal gebeld worden voor een afspraak maar heb niks meer gehoord.

 

Groet dpd

 

Hoi @dpd . Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp is de aansluiting al wel aanwezig in jouw woning? 


Dank voor je reactie @Erwin_ 

 

De aansluiting is in de woning aanwezig.

Er zit ergens een probleem in de aanvoer kabel naar de woning. Door gemeten door 2x een Kpn monteur,  deze kabel moet vervangen worden.

 

 

Ik zal gebeld worden voor nieuwe afspraak maar dat is niet gebeurd. Wel ontvang ik af en toe een email voor een afspraak maar daar staat een oude afspraak in die ik alleen kan wijzigen in een betaalde afspraak.


@dpd Ik wil graag even meekijken. kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


@Erwin_  dank je weer.

als je even mee zal willen kijken heel graag, ik heb al mijn gegevens ingevuld in mijn profiel


@dpd Ik heb hier nergens een mobiel nummer van jou staan. Dat maakt communicatie vanuit ons bijzonder lastig aangezien een hoop via SMS gaat. 

Heb jij wel een mobiel nummer? Zo ja, wil je die in je profiel zetten en mij hier weer een seintje geven?


Nummer ook toegevoegd @Erwin_ 

 

dacht dat om een KPN nummer ging. Met alle monteurs overigens wel per sms gecomunniceerd 


Je zou kunnen proberen om KPN netwerk bellen met de vraag, althans ik denk dat dit een KPN netwerk ding is.

Ik zou vooral ook melden dat je 2 keer een monteur hebt gehad van KPN zelf.

Je wil niet een gewone KPN monteur hiervoor denk ik als het in de kabel zit, maar een aannemer via KPN netwerk gok ik zo.

De contactgegevens vind je hier: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Het zou niet zo moeten zijn dat je zelf moet bellen, en ik weet ook niet of je hiermee verder komt, maar je kunt het proberen.


Bedankt voor je hulp @bastian433 , gisteren gebeld voor een nieuwe afspraak, weet niet of dat door @Erwin_  komt maar afspraak staat dus er zit weer beweging in. Thanks


Nog ff update…..monteur is idd geweest.

Maar was niet in staat om de werkzaamheden te verrichten.

Vervolgens zelf KPN Netwerk gebeld, na 20 minuten wachten een medewerker aan de lijn, daar werd de verbinding mee verbroken.

Dus we zijn weer terug bij af.


De aannemer die bezig was in de wijk moet het dan afmaken dan denk ik… wat ze bij mij deden was de aannemer bellen terwijl ik aan de telefoon zat. maar bij mij was het probleem dat de aannemer geen XGS-PON kastjes meer had al weken lang. vervolgens heeft die hem opgeleverd met GPON, en heb ik daarna de lijn geüpgraded waarna er XGS-PON kwam door een KPN monteur. Ik heb overigens ook  buren waarbij de kabel wel in de meterkast zit maar de boel niet is afgewerkt e.d.
In plaats van dat ze een kaart in de brievenbus deden belden ze 1 of meerdere keren aan, en als je dan niet thuis was had je pech.


Nog ff update…..monteur is idd geweest.

Maar was niet in staat om de werkzaamheden te verrichten.

Vervolgens zelf KPN Netwerk gebeld, na 20 minuten wachten een medewerker aan de lijn, daar werd de verbinding mee verbroken.

Dus we zijn weer terug bij af.

Oef. Wat een chaos :-(

Hij is dus geweest? Wat was de reden waarom hij z'n werk niet kon doen?  


Waar vooraf besproken was met KPN Netwerk dat dezelfde monteur zal komen die bekend was met de werkzaamheden, kwam er nu een andere die naar eigen zeggen plotseling hier naar toe moest. En niet juiste op de hoogte was issues en niet de juiste opdracht/werkbriefje had. 

Dus voor 4de x vrij genomen en voor niks thuis gezeten.
 

Blijf ondertussen emails ontvangen van Kpn om een monteurs afspraak te maken. Als ik op die link klik zijn er kosten van €75 en vanaf april 2023.

Kpn Netwerk zelf niet meer gehoord na verbreken verbinding. Zal een der deze dagen zelf weer keer proberen er door heen te komen.