Skip to main content

Goedemorgen,

Eind vorig jaar heb ik mij ingeschreven voor glasvezel wat dit jaar in mijn wijk gerealiseerd zou worden.
Momenteel heb ik internet via Delta internet, en dit word overgenomen door KPN wanneer mijn abonnement daar geactiveerd word.


In maart is de glasvezel bij woning ingebracht en voorzien van een ONT, waar tot nu toe het alarm lampje nog rood van kleurt. 

Nu blijkt dat er in mijn wijk nog iets afgemaakt moet worden en dit zou door Selecta Infratechniek gedaan moeten worden, deze heb ik gebeld, maar ze beloven terug te bellen/mailen maar dat gebeurd gewoon niet (tot 5 keer beloofd).

Mijn vraag is, kunnen jullie eens bekijken wanneer de glasvezel actief word in mijn wijk en/of hoelang dit nog gaat duren. De communicatie gaat een beetje stroef, kreeg enkele weken geleden zelfs een mailtje van kpn netwerk om een afspraak in te plannen om de glasvezel binnen te brengen (wat dus al afgerond is).

Alvast bedankt.

 

Goedemorgen @rduine en welkom hier op ons forum :)

Kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt weten wanneer we je aan kunnen sluiten op glasvezel. Om heel eerlijk te zijn, ben ik bang dat ik je ook geen datum kan geven 😞 KPN Netwerk is verantwoordelijk voor de planning en aanleg van de glasvezel; als zij nog geen datum hebben, dan hebben wij die helaas ook niet. Dat je enkele weken terug een mailtje hebt ontvangen om een afspraak voor het binnenbrengen van glasvezel te maken, is natuurlijk wel slordig! Ook al kan ik je (waarschijnlijk) niet van een datum voorzien, ik wil natuurlijk wel altijd even voor je kijken wat ik wel in kan zien met betrekking tot jouw aansluiting. Als jij je forumprofiel voor me in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan kijk ik dat graag voor je na!