Skip to main content

Ik heb mij 15 september 2021 mij aangemeld voor kpn hussel met Microsoft surface 2 tablet als welkomskado.

Nu is afgelopen vrijdag 15 oktober mijn vdsl verbinding opgeleverd en vraag ik mij af wanneer de tablet opgestuurd wordt.

Telefonisch kan ik hier geen antwoord op krijgen dus ik denk dan naar via het forum. 

Waar kan ik controleren of ik na de 2 weken wachttijd de tablet toegestuurd krijg en wanneer krijg ik de track and trace code?

Graag hoor ik van jullie, 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

De track and trace code volgt in principe twee weken na het ingaan van het abonnement in verband met de wettelijke zichttermijn die je hebt als consument. 


OK, maar waar kan ik zien of ik daadwerkelijk de tablet krijg? Volgens klantenservice moet ik nog een aanvullend document invullen, niks hiervan stond bij de aanvraag van kpn hussel. 


Daar durf ik niks over te zeggen helaas. Voor zover ik weet zou het welkomstcadeau op de bestelbevestiging moeten staan.


Hoi @Sen1967, welkom op ons forum! Ik heb even meegekeken met de gegevens uit je profiel.
Je hebt inderdaad met de tablet besteld, dat is goed ontvangen. Zodra hij op de post gaat eind deze maand krijg je daar nog bericht over!


Bedankt Thomas, ik wacht op de track en tracé code. 

 

 


Ik heb nu kpn tv en internet van jullie, van de week alles aangesloten.

Ik kan alleen nergens terug vinden op de facturen of dergelijke wanneer en of het welkomst cadeau erbij zit, de tablet van microsoft.

Ik las hier dat ik na 14 dagen bericht krijg als die verzonden word? Maar zit die er nu wel bij? Dat kan ik nergens vinden.


Hoi @Vandernagel, welkom op ons forum. Ik kan het even voor je checken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je hier liever direct contact over wilt hebben kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service

 


Hoi @Vandernagel, welkom op ons forum. Ik kan het even voor je checken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je hier liever direct contact over wilt hebben kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service

Ik heb mijn profiel ingevuld net. Groetjes

 


Bedankt voor je gegevens @Vandernagel, ik zie bij jouw bestelling een actiekorting voor de eerste 6 maanden staan in plaats van de tablet.


Bedankt voor je gegevens @Vandernagel, ik zie bij jouw bestelling een actiekorting voor de eerste 6 maanden staan in plaats van de tablet.

Ok want ik had wel de tablet aangeklikt namelijk , daarom heb ik ook het abbonement genomen dan is er iets niet goed gegaan.... kun jij dat nog veranderen?


@Vandernagel Dan lijkt er ergens iets niet helemaal goed gegaan te zijn vrees ik.
Helaas kan ik dit niet wijzigen.