Skip to main content

November 2021 heeft mijn vriendin bij KPN een contract afgesloten voor internet en tv bij KPN. Ondertussen is het januari 2023 en er is nog steeds geen glasvezel aangelegd in de woning (meterkast). Hier is de afgelopen 15(!) maanden met zowel KPN als Selecta over gebeld, gemaild en we zouden teruggebeld worden iedere keer. Op de mail is niet eens gereageerd en bij Selecta kreeg ik een grote mond van de planner laagbouw omdat hij niet over hoogbouw ging dus mij geen antwoord kon geven. Na zo'n 20 telefoontjes zijn we het SPUUGZAT!!!! Daarom maar op dit forum, want zowel mijn vriendin als ikzelf worden NOOIT teruggebeld of gemaild ondanks dat beide onze nummers en mailadressen bekend zijn bij zowel Selecta als KPN. Een k*tsmoes als "ik moet hier even met mijn collega overleggen en u wordt teruggebeld, wanneer durf ik niet te zeggen" is nu echt wel een keer klaar. Kom ALSJEBLIEFT met antwoord en een datum en als het even kan een hele goede compensatie voor bijna 1,5 jaar aan ellende en extra kosten omdat dit door jullie NIET opgepakt wordt. Graag contact!!!!!!!!!

Hoi @Mnq . Welkom op het forum.

Ellendig dat het allemaal zo lang moet duren.  Je bent hier alleen bij KPN de provider.  Wij gaan niet over de aanleg. Dat is KPN Netwerk. 

Ik vermoed dat je een pre-order hebt afgesloten. Dus een bestelling waarbij de 'verwachten’ dat er glasvezel geleverd gaat worden maar waar nog geen exacte datum van bekend is. Helaas worden dit soort projecten wel eens uitgesteld. :-(

Navraag kun je het beste doen bij: https://kpnnetwerk.nl/


In plaats van dat je dit dan doorstuurt naar KPN Netwerk, aangezien wij dus geen contact kunnen krijgen? Zo zie je maar, zoals al gezegd wordt er niets gedaan om klanten te willen helpen om deze ellende af te sluiten. WAARDELOOS!


Alles loopt op dit moment gewoon uit. Hier hadden ze ook vorig jaar glasvezel aan moeten leggen. Maar er is nog niets. Nu is de planning juni. Maar het zou me niks verbazen als het nog later word. 

Gewoon afwachten, er is niets aan te doen. Alleen is het soms wel jammer dat daar soms niet duidelijk over gecommuniceerd word.