Skip to main content

Beste, storing Internet, TV sinds 3 Oktober 2022, afspraak na 2 dagen komt eindelijk de monteur langs!! meet signaal wat niet door komt in glasvezelkastje thuis. Gaat naar wijkcentrale maar kan niets vinden. monteur vraagt opnieuw ticket aan voor andere monteur die kan meten vanuit glasvezelkastje waar de storing zit. Gisteren monteur langs en meet dat er gewoon verbinding is tussen glasvezelkastje en wijkcentrale!! hij zegt dat er iets niet juist is in de wijkcentrale. Maar……. monteur heeft geen bevoegdheid om de wijkcentrale te betreden!!! nieuw spoedticket aangemaakt. Vanochtend opnieuw gebeld naar klantenservice om 8.00uur…. ook deze heeft een spoedticket aangemaakt. tot op heden, U raadt het al….niets gehoord. mijn baas vindt dit ook leuk…

Karel Binnendijk

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Er wordt dan in ieder geval gewerkt aan het probleem.  Dit kunnen hele complexe storingen zijn waar onderzoek voor nodig is. Dat heeft tijd nodig. Heeft u een mobiel abonnement bij kpn? Wellicht kan er dan een grote bundel op worden gezet.


dit kunnen dan wel complexe storingen zijn, maar een monteur sturen die geen toegang heeft, terwijl het probleem in de wijkcentrale zit. gelijk de juiste monteur sturen is juist tijd besparen, en ik zit niet op een mobiel abonnement te wachten omdat het in de wijkcentrale niet goed zit, dit is nl. al de 2de keer…..


Ja dat is natuurlijk niet handig @Binnie. Dat begrijp ik goed. Is het toevallig vandaag opgelost?

Zo niet, kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee hoe het ervoor staat en of ik hier wat in kan betekenen. 


Dag Bart, profiel bijgewerkt, maar ben pas morgen weer bereikbaar


Ik zie dat de melding nog openstaat, dat was ook te verwachten aangezien het nog niet opgelost is. Ik heb daar aan toegevoegd dat je nog wacht met de vraag wanneer de monteur komt die de centrale in mag. Hoor graag weer van je als er contact is geweest. 


Bart, ik heb vanochtend weer contact opgenomen en weer gaan ze er achter aan….. je hoort van me.


Ja hoor graag de voortgang. 


Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu al 3 weken GEEN Internet en TV……………….weten ze niet waar ze moeten zijn? het wordt nu wel heel erg😡😡😡😡😡😡 elke dag bellen en elke dag wordt er een "SPOEDTICKET” aangemaakt (ja ja)


Ik heb even meegekeken. De melding staat nog steeds open. Is nu wachten tot het opgepakt wordt. De collega waarmee je gisteren hebt gebeld heeft hier nog weer een toelichting op gemaakt. Hoop dat het niet te lang meer duurt. Want kan mij goed voorstellen dat het nu wel echt te lang duurt. 


🙂🙂🙂🙂🙂🙂 he he……. gisteren verholpen in 25min.!!!! had afspraak in de ochtend maar…. monteur kwam om 15.30uur!! lekker hoor  😣 nu is het eindelijk in orde vanaf 3oktober pffff


Fijn dat het eindelijk verholpen is. Alleen wel jammer dat de monteur een stuk later kwam dan gepland. 😞 En dat het verder zo lang heeft geduurd, maar gelukkig werkt alles weer.