Skip to main content

Hallo allen,

 

Mijn kpn abonnement zou 29 december starten, heb hem toen zelf wat later gezet naar 10 Januari. Ben nu 8 dagen actief klant bij KPN, ik moest echter op de monteur wachten die heeft bij mij vandaag alles aangesloten en het werkt nu (was een probleem vanuit de elektriciteitskast langs weg, kon ik niks aan doen). Nu vraag ik mij af, wanneer wordt het welkomstkado de xbox series S opgestuurd? 

 

Alvast dank. 

 

Groet Nick

Hi. Welkom bij kpn en, direct al, op het forum, @Nick Vriend . 

Ben nu 8 dagen actief klant bij KPN, ik moest echter op de monteur wachten die heeft bij mij vandaag alles aangesloten en het werkt nu

Ik mag dus aannemen dat je abo ook vandaag is geactiveerd. Pas na de annuleringstermijn van 14 dagen na activatie zal je op de verzendlijst komen. 

KPN is weer afhankelijk van de levering (in dit geval van de Xbox) aan hen. Er is, nog steeds, een tekort aan electronicachips. 


Hallo @Nick Vriend, je zou jouw Xbox nu toch wel mogen gaan verwachten. Op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur staan de medewerkers van het klantcontactcenter van Sidekix klaar om dit soort vragen te beantwoorden. Zij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 088 – 6237006 (lokaal tarief).