Skip to main content

 

Goedemiddag allemaal,

 

Heb echt een hele slechte ervaring met KPN. Twee weken geleden hebben zij bij mij het glasvezel naar binnen gebracht en aangesloten. Vervolgens heb ik mijn pakket besteld voor internet en TV. Nu blijkt dat het ONT-kastje nog ontbreekt. Deze dient door een monteur meegenomen te worden. Nu wil ik een monteur bij KPN regelen aan deze verwijzen mij door naar KPN Netwerk omdat daar een signaal dient te worden geactiveerd. Zij verwijzen mij weer door naar de provider omdat zij zeggen dat dit al geregeld. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, om maar even in termen te blijven. Kan iemand mij asjeblieft helpen? Hoop dat KPN dit leest en hier iets mee kan doen. Wat een drama. 

Hmm. KPNnetwerk moet een seintje geven aan KPN de provider dat de glasvezel klaar is om een signaal /abbonement overheen te sturen. Dat seintje moet wel aankomen, eerder kunnen we niks.

Wellicht dat een moderator dat hier kan nazoeken. 

Als je je profiel alvast invukd met relevante info, an hij/zij gelijk voor je kijken.


Hoi Dennis, 

Dank voor je snelle reactie. Heb mijn profiel zo volledig mogelijk ingevuld. Hoop dat er een moderator is die het kan uitzoeken.

Thanks!


Aha, ook dit gaat dus niet werken. Dank KPN 👍🏼


Gaat zeker werken maar de wachtijd op een moderater is twee dagen.


Hallo @Maxvdheide  bij www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode zien hoe de status van je verbinding is, is deze opgeleverd kun je aan KPN, de provider, telefonisch via 0800 0402 vragen om migratie van koper naar glas en wordt er een monteur ingepland.

Succes

 


Hallo @Maxvdheide  bij www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode zien hoe de status van je verbinding is, is deze opgeleverd kun je aan KPN, de provider, telefonisch via 0800 0402 vragen om migratie van koper naar glas en wordt er een monteur ingepland.

Succes

 

Dag Jan,

Status van de verbinding is opgeleverd. Zie foto. Echter zegt KPN provider dat KPN Netwerk nog wat moet doorgeven voordat ik een monteur kan inschakelen. En KPN Netwerk zegt dat dat al gebeurd is en ik weer bij mijn KPN provider moet zijn voor het inplannen van een monteur. 

 


Hallo @Maxvdheide , gewoon in de loop van de dag nog een keer bellen en/of de reactie van een moderator afwachten, soms lopen zaken langs elkaar heen.

Succes en laat de goede afloop even weten.

 


Hoi @Maxvdheide . Welkom op het forum.

Momenteel is het nogal onduidelijk wat KPNNetwerk wel of niet moet doen. Ik lees iets over een patch maar in datzelfde systeem zegt ‘ie ook dat het niet nodig is. Verwarring dus en daar kunnen de achterliggende systemen niet goed mee omgaan. Ik ga mijn achterban vragen om mee te kijken en dan zullen we ongetwijfeld te weten komen wat er aan de hand is. Gelukkig kunnen we het dan meestal ook repareren.  Ik kom er op terug. 


Hoi @Maxvdheide . Welkom op het forum.

Momenteel is het nogal onduidelijk wat KPNNetwerk wel of niet moet doen. Ik lees iets over een patch maar in datzelfde systeem zegt ‘ie ook dat het niet nodig is. Verwarring dus en daar kunnen de achterliggende systemen niet goed mee omgaan. Ik ga mijn achterban vragen om mee te kijken en dan zullen we ongetwijfeld te weten komen wat er aan de hand is. Gelukkig kunnen we het dan meestal ook repareren.  Ik kom er op terug. 

 

Dag Erwin,

 

Thanks voor je reactie. Ik wacht het af ..

 

 


Hoe is de situatie nu, @Maxvdheide ?