Skip to main content

Beste, ik ben verhuisd en heb een afspraak met T-Mobile staan voor aansluiting glasvezel. Vandaag ben ik achtergekomen dat de vorige huurder kennelijk zijn KPN router inclusief werkend SSID + wachtwoord heeft achtergelaten. Wat doe ik ermee? Mag ik dat ding weggooien?

In principe is het niet aan  maar goed u heeft het daar wel liggen. Alle apparatuur kan kosteloos toegezonden worden aan

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Hiervoor mag u het gewoon in een doos doen waarin het past, dit erop schrijven oid en dan afgeven bij een postkantoor, Bent u ook weer van het spul af wat anders maar blijft rondslingeren..


Thanks! En de PostNL punt neemt het pakketje zomaar aan zonder een barcode erop?


Thanks! En de PostNL punt neemt het pakketje zomaar aan zonder een barcode erop?

ja hoor


Dat nemen ze inderdaad aan, dit omdat je het naar een antwoordnummer stuurt en de ontvanger de kosten betaald.

Kost je dus alleen een oude doos, wat plakband en een loopje naar het PostNL punt, zij maken zelf de sticker in orde met de barcode, en daar zal op staan dat het naar Bleiswijk gaat, dat is het fysieke adres wat gekoppeld is aan het antwoordnummer.:wink:


Hi @Simon Scholz, welkom hier. 

In principe is het niet aan  maar goed u heeft het daar wel liggen. Alle apparatuur kan kosteloos toegezonden worden aan

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Hiervoor mag u het gewoon in een doos doen waarin het past, dit erop schrijven oid en dan afgeven bij een postkantoor, Bent u ook weer van het spul af wat anders maar blijft rondslingeren..

Helemaal juist. Het is misschien nog handig om de oude bewoner te laten weten dat zijn abonnement nog loopt, mocht je hem nog spreken. :relaxed: