Skip to main content

Mijn vraag is het volgende,

 

Wij zijn al jaren klant bij de KPN, nu ondervonden wij laats dat we zeer slechte wifi ontvangst hebben. Monteur is langs geweest en bood 2 wifi versterkers aan waar wij voor moesten betalen. Ook de 60 euro voorrij kosten al netjes betaald. Nu bieden jullie voor nieuwe klanten een Philips TV aan of gratis WIFI ontvangers. Nu voel ik me best belazerd als vaste klant zijnde! Hoop van harte dat jullie ons ergens mee te ge moed zullen komen. Anders ga ik naar een ander provider. 

Dat moet je dan maar doen denk ik, naar die andere provider. Maar bedenk je dat die precies hetzelfde doet als KPN. Als nieuwe klant kan je gratis WiFi punten krijgen. Een bestaande klant moet er voor betalen.


Hoi @PegaZoet 

Maar vast gaan zoeken naar een andere provider, denk ik.
Bij KPN investeren ze wel in nieuwe klanten, een welkomst cadeau.
Als het goed is heb jij dat ook gehad.

En wij die al klant zijn kunnen gebruik maken van een goed lopen netwerk (Internet)
En goede tv ontvangst. En prima telefoon verbindingen.
Ik in ieder geval

Zo nu en dan geven ze ook vaste klanten een aardigheidje.
Dus ik zou zeggen niet tevreden, ja dan …….


Ja en dan ga je naar een ander provider, krijg je een welkomst kado of korting, en daarna ook niks meer. Want het werk bij iedere provider hetzelfde.

Wifi is je eigen verantwoordelijkheid. KPN ondersteund daar wel in. Bied versterkers aan, en monteurs die ze voor je installeren. Maar daar betaal je gewoon voor, want je wil meer dan de basis, plus een monteur moet speciaal voor je aan het werk.

 

Als ik een extra radiator wil op zolder ofzo, vraag ik ook niet aan Essent om dat gratis te komen installeren omdat ik toevallig gas bij hun afneem.


Hoi @PegaZoet en bedankt voor je berichtje.

 

Ik zie dat de community je al goed heeft uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Er is in ieder geval geen enkele reden om je belazerd te voelen 😉 Hopelijk weet je met deze informatie waar je aan toe bent!


Waar bemoeien mensen zich mee, dat krijg je natuurlijk op een form. Zal voortaan de KPN op een andere manier benaderen dan dit. 


Hoi @PegaZoet 

Stel vragen en help anderen.
Wat heet openbaar.
Nou dit bijvoorbeeld.
:joy::grinning::joy:


Waar bemoeien mensen zich mee, dat krijg je natuurlijk op een form. Zal voortaan de KPN op een andere manier benaderen dan dit. 

Nou, dat is natuurlijk wel een beetje het idee van een openbaar forum @PegaZoet. Voor in de toekomst; je kunt ons ook altijd bereiken op het gratis nummer 0800 0402.