Skip to main content

Hoi wij hebben na meerdere jaren goede glasvezel ontvangst van KPN op zolder sinds afgelopen maart problemen met ontvangst,  in april op advies van kpn collega, een super WiFi ongeveer € 100 aangeschaft nu al een week of 8 problemen hij valt steeds uit geen ontvangst  etc de enige oplossing die klanten service gisteren gaf was modem resetten, super WiFi resetten enz wat denk je dat wij al die weken hebben gedaan met uiteindelijk alleen de oplossing breng hem terug naar een kpn winkel dan krijg je een nieuwe.                                              Nieuwe klanten krijgen twee super WiFi’s??                            Na een gedegen onderzoek  wat zijn onze wensen en mogelijkheden zijn , heeft mijn man gisteren 2x een Fritz…. besteld  €164,00 wij hebben dit jaar dus buiten abonnement €264,00 uitgeven voor en dan hoop ik echt na installatie van de Fritz  een goed internet op zolder!                                                                        Ik vraag me echt af of dat uiteindelijk de bedoeling  is van kpn, trouwe klanten die een modem van een jaar of 7  en met tv ontvangers die net zo oud zijn??                                           Zijn ze eigenlijk niet meer up to date ?                          Moeten wij dan echt de keuze om  ieder jaar te veranderen van provider om alles in orde te hebben wat betreft ontvangst wat de provider beloofd bij t afsluiten van t contract  ??           En moeten de klanten zelf de kosten betalen om in hele huis een goede WiFi ontvangst te hebben terwijl nieuwe klanten alles wat voor goede WiFi ontvangst nodig is gratis krijgen ?Ben ik nu dom ….of is  er echt niet in orde bij de klantenbinding bij KPN  ?!?                                 Zeg t maar ! 

 

Hallo @Harrie01 ,

Je schrijft: Ik vraag me echt af of dat uiteindelijk de bedoeling  is van kpn, trouwe klanten die een modem van een jaar of 7. Zijn ze eigenlijk niet meer up to date?

 

Heb je een ouder modem van het type V7, V8 of V9? Dan kun je jouw modem gratis omwisselen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

 

 


Er is zeker iets mis met de klantenbinding van KPN. Ik heb om dezelfde reden zojuist opgezegd na bijna 25 jaar. En dan kan opeens alles en worden er gratis (!!) WiFi punten aangeboden, een monteur die de volgende dag langs kan komen etc. Geen gebruik van gemaakt, was er klaar mee. Al zal de grote baas Joost Farwerck er heus niet wakker van liggen. 


@Hanno71 van de slager waar ik al 20 jaar kom krijg ik af en toe een stukje worst. Ik verwacht niet dat hij mij ineens gratis riblappen of biefstuk gaat geven als ik zeg dat ik voortaan naar een andere slager ga. Hij is blij met me maar niet als hij niet genoeg aan me kan verdienen. En zo werkt ieder bedrijf.


@Joep1965 als de slager je meerdere keren slecht vlees verkoopt, je hem daar netjes op aanspreekt en hij doet er niets mee… dan is het toch ook een keer klaar?


Daar heb je gelijk in  @Hanno71 Zijn er problemen met je verbinding?


@Joep1965 Ja regelmatig, maar zoals gezegd heb ik door het uitblijven van een serieuze oplossing inmiddels opgezegd. Dank voor het meedenken en alsnog een goed 2023! 


Dat zien we hier toch zelden dat het probleem niet werd opgelost. Jammer. Ik hoop dat de nieuwe provider beter presteert. Jij ook een goed 2023.