Skip to main content

Goedemiddag,

Inmiddels hebben 3 KPN monteurs kunnen vaststellen dat de verwachte

downloadsnelheid van 24 Mbit/s bij lange na niet wordt gehaald op ons adres.

Gevolg is dat wij nu niet gebruik kunnen maken van 2 HD tv's tegelijkertijd.

Mijn vraag lijkt mij niet onterecht, in welk opzicht wil KPN tegemoet komen in de maandelijkse kosten.

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Hallo @19Jorrit77 ,

Het antwoord van KPN zal zijn : Niets 

Flauw natuurlijk en en je zal er ook niet blij van worden. Maar heb je al overwogen om als tweede ontvanger een Digitenne-ontvanger te nemen? In het grootste deel van het land is dat gewoon mogelijk en dan heb je ruim 30 TV-zenders in een uitstekende HD-kwaliteit.

Als je jouw tweede ITV-ontvanger van KPN omruilt voor een Digitenne-ontvanger, dan blijven jouw maandelijkse kosten gelijk.  

 

 


Hallo Noordzee,

Stom van mij dat ik de vraag stel op een forum terwijl ik in contact wil komen met KPN.

Maar je antwoord en oplossingsgerichtheid wordt wel gewaardeerd.

Grt Jorrit


Ha @19Jorrit77, welkom! Heb je iets aan het advies van Noordzee voor wat betreft Digitenne? Verder kan ik vermoedelijk weinig anders voor je betekenen. Wat voor compensatie zou je graag willen zien? Als wij tegen jou gezegd hebben dat je 24 Mbit/s moet kunnen halen en dit niet het geval is, dan lijkt dit me inderdaad wel iets om naar te kijken. Vul in dat geval je adres en klantnummer even in je profiel in.


Goedemorgen Marcia,

Ik heb de gegevens ingevuld.

 

Groetjes Jorrit 


Dankjewel! Ik zie op onze website staan dat je maximaal 18 Mbit/s kunt halen. Volgens mijn systeem is dit ook wat je ongeveer kunt halen. We bieden dan inderdaad maximaal 2 HD-ontvangers, maar optimaal is het niet. Dat dit in jouw situatie problemen oplevert, is begrijpelijk heel vervelend. Je zou er voor kunnen kiezen om over te stappen naar KPN Hussel en in plaats van een tweede HD-ontvanger een Digitenne ontvanger te nemen. In MijnKPN zie je de beschikbare opties en ook of dit voor jou voordeliger uit gaat vallen. Dat ligt er een beetje aan of je alle opties, zoals Opnemen Pakket, Spotify Premium en het pluspakket wilt behouden of niet. Het is dan wél zo dat je met de Digitenne ontvanger geen gebruik kunt maken van bijvoorbeeld Netflix en het Opnemen pakket. 


Bedankt voor je berichtje. Ik heb eens gekeken. In eerste instantie lijkt het voordelig via KPN Hussle, maar als ik een 2e kastje boven erbij neem maakt het niet veel meer uit volgens mij. Vergelijk ik dit met Ziggo dan ontloopt dit elkaar qua prijs ook niet veel helaas, maar daar krijg je wel het voordeel  van 2 maanden extra korting èn wifi boosters. Dat is zeker interessant want op zolder is van wifi nu weinig over (dan moet ik in het trapgat hangen om bereik te krijgen).