Skip to main content

Wat heeft KPN een slechte service. Ik heb twee weken lang alleen maar met KPN gebeld en op verschillende manieren contact opgenomen, omdat er de hele tijd iets mis ging met het aansluiten van Internet en tv. De planningsdatum werd maar verschoven. Na al 10x te hebben gebeld kwam er eindelijk een medewerker achter dat er een monteur moest langskomen. Ze heeft meteen een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Nou je raad het al….. niet komen opdagen. Ik had al meerdere keren aangegeven bij KPN dat het belangrijk is dat het snel geregeld gaat worden, want ik heb een tentamen waarvoor ik wifi nodig heb en niet op hotspot kan. (interesseert hun natuurlijk niks) Vervolgens was de eerst volgende mogelijk voor een monteur pas een week later. Belachelijk na dat er eentje niet is komen opdagen vind ik. Door KPN dus mijn tentamen niet kunnen maken. Na 2 weken eindelijk internet en tv. Moet nog wel even of 80 euro betalen voor bekabeling of 150 voor een super wifi. Gekozen voor superwifi, want die kabels zouden ongeveer dwars door de kamer heen moeten. Na alles was aangesloten heb ik het advies van de klantenservice en monteur opgevolgd om een klacht in te dienen voor een vergoeding. Dit ging natuurlijk ook niet makkelijk. Net eindelijk terug gebeld door iemand die de klachten afhandelt, maar wat een onbeschofte vent en wat een slechte oplossing. De medewerker begon zijn stem te verheffen omdat ik het niet eens was met de compensatie. De compensatie is eenmalig 25 euro. Belachelijk. Heb 2 weken zitten wachten, ben alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd, heb mijn tentamen niet kunnen maken, waardoor ik pas later kan afstuderen. Op dit moment door corona kan je ook niet zomaar ergens anders gaan zitten. Wat een ontzettend slechte service. Na dit jaar ga ik gelijk weer weg bij KPN en terug naar Ziggo. Of ze moeten nog met een goede oplossing komen, maar daar heb ik weinig vertrouwen in!! 

Hoi @Maartje34, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt van hoe het gelopen is. Dat had zeker netter gekund. Excuses.

Nu zie ik inderdaad dat je hierover gesproken hebt met mijn collega en dat je akkoord bent gegaan met de vergoeding. Ik kan hier dus niets meer van maken, hoe graag ik ook wil. Mocht je andere vragen hebben, hoor ik dat graag van je.Â