Skip to main content

Ik ben eerder dit jaar bij KPN gekomen met TV internet telefonie. 2 abonnementen telefonie zakelijk. Maar om één of andere rede blijft KPN het nodig vinden om mij te blijven bellen om mij over te halen bij KPN te komen! Echt vervelend, ook het doorgeven dat ik al bij KPN zit lijkt niet te helpen. 
Hoe moeilijk kan het zijn om bestaande klanten niet te blijven bellen om aanbiedingen te doen om ze over te halen. 
Er is buiten dit al zoveel mis gegaan dat ik alweer bijna spijt heb dat ik naar KPN ben gegaan….

Hoi @Freek Snellen 
Misschien kun je dit bericht beter op het zakelijk forum vertellen, dit is n.l. het consumentenforum.


Ik word als consument gebeld….


Hi @Freek Snellen! Welkom hier. Bedankt voor je bericht. Je zou niet zo vaak gebeld mogen worden door ons. Kun je je contactgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? De telefoonnummers of het telefoonnummer waarop je gebeld wordt heb ik nodig en je postcode en huisnummer. Alle vakjes waar privé bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. Ik dien een verzoek in om je af te melden zodat je niet meer gebeld wordt. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat we zijn gestopt met bellen of dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden.