Skip to main content

heb nu glasvezel maar ga verhuizen naar een adres met koperaansluiting. word mijn glasvezelpakket dan omgeruild?

KPN heeft geen specifiek "Glasvezel pakket". Alle abonnementen zijn gewoon hetzelfde en werken zowel op glasvezel als op koper. Er veranderd dus niets voor u. Gewoon een verhuizing doorgeven. 

Weet u de maximaal haalbare snelheid over koper al op uw nieuwe adres?


op mijn huidige adres heb ik glasvezel. en op mijn nieuwe adres een telefoon aansluiting. hoe moet ik dat dan doen?


op mijn huidige adres heb ik glasvezel. en op mijn nieuwe adres een telefoon aansluiting. hoe moet ik dat dan doen?

Hallo @robcarin , gewoon je bestaande modem aansluiten op het IS/RA-punt met een DSL-kabel.

 


Hoi @robcarin. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Nick83 en @JanD al het juiste antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Heb je inmiddels jouw verhuizing al aan ons doorgegeven?


Hoi @robcarin. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Nick83 en @JanD al het juiste antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Heb je inmiddels jouw verhuizing al aan ons doorgegeven?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je jouw verhuizing inmiddels al hebt doorgegeven. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!