Skip to main content
Beantwoord

Wat is de huidige snelheid bij mijn Telfort Internet en Interactieve TV?

• March 16, 2022
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik zit er aan te denken om 1 stapje hoger te gaan in de internetsnelheid. Ik zat voorheen bij Telfort en ging automatisch over naar KPN na de overname. Wat is mijn huidige ‘Internet en Interactieve TV’ snelheid? Ik betaal per maand €50,04. (tv en vast bellen zitten er bij in). Wat zou de volgende logische stap zijn?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @John_Snel , dan heb je een snelheid op koper van 50/5Mbit/s of een glasvezelaansluiting van 50/50Mbit/s.

In MijnKPN, rubriek internet kun je je abo naar boven bijstellen en kun je zien wat de mogelijkheden en kosten zijn.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • March 16, 2022

Hallo @John_Snel , dan heb je een snelheid op koper van 50/5Mbit/s of een glasvezelaansluiting van 50/50Mbit/s.

In MijnKPN, rubriek internet kun je je abo naar boven bijstellen en kun je zien wat de mogelijkheden en kosten zijn.

Succes.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @John_Snel, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt. In MijnKPN kan je het beste zien wat jouw opties zijn. Je kunt een snelheids optie tot 100 Mbit/s aanzetten óf overstappen naar Hussel. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.