Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben aan het proberen om goede eisen te gaan stellen aan nieuwe huisvesting voor arbeidsmigranten. Goed internet is een eerste levensbehoefte van hen. Als er bijvoorbeeld 400 arbeidsmigranten in een nieuw te realiseren complex komen wonen, wat kan ik dan stellen wat minimaal noodzakelijk is aan internet/wifi? Is bijvoorbeeld minimaal 10 Mbit/s per persoon een goede eis? Of zeg ik dan iets heel vreemds?

Vast erg bedankt voor uw meedenken!

Hallo @Maud van der Lee dat vereist een professionele benadering, daarvoor kun je het beste bij KPN zakelijk informeren, de consumentenhardware zal daarvoor niet toereikend genoeg zijn.

Tel. KPN zakellijk: 0800 0403

Succes.


Hi @Maud van der Lee, welkom op het forum. 

Hallo @Maud van der Lee dat vereist een professionele benadering, daarvoor kun je het beste bij KPN zakelijk informeren, de consumentenhardware zal daarvoor niet toereikend genoeg zijn.

Tel. KPN zakellijk: 0800 0403

Succes.

Ik sluit me hier ook bij aan. Vooral omdat je de verbinding eerlijk zult willen verdelen per vertrek/kamer, anders zou 1 iemand per definitie de hele verbinding in beslag kunnen nemen. Daar heb je andere apparatuur voor nodig dan die van ons. (Consument). Het kan in principe wel wanneer je dit met de juiste apparatuur weet te verdelen, maar dan moet je wel weten wat je aan het doen bent. Of iemand in dienst nemen die het voor je regelt. 

Als ik het getal 400 zie zou ik ook het advies van Jan volgen.Â