Skip to main content

Hallo,

Weet iemand de officiële monteursreset van de V8?

Mijn TFT v8 wil -ook- niet automatisch upgraden (box heeft een tijd in de kast gelegen).

10 sec ‘WPS’ + ‘reset’ e‘auto hunt’] doet alleen reset, installeert geen nieuwe KPN fw.

 

??

 

THANKS,

E.


Ik zou mijn tweakers-topic in de gaten houden.Daar is net iets meer kennis dan hier.


@Eurypylus : Hij heeft in de kast gelegen, begrijp ik.

Wat voor modem heb je nu aangesloten?  


Nu draait de v8 met fw 02.00.143W4, werkt prima (als gateway/router).

2e exemplaar dat alsnog geupgrade moet worden heeft fw 02.00.141W4

 

THANKS,

E.

 


Oh maar dat gaat niet lukken. De enige manier om die te upgraden is je een nieuw modem sturen. Aangezien je al een werkend modem hebt, mag ik niet zomaar een tweede sturen. 


Hallo Erwin, kan ik die fw niet ontvangen om er simpelweg zelf op te zetten?

 

E.


Of @martijn197108  moet een trucje vinden maar met alle informatie die mij nu bekend is, is het niet mogelijk om jouw v8 te updaten. 


Misschien weet @wjb nog wat?Anders @DennisA78 nog?Verder zou ik niemand weten.


Misschien weet @wjb nog wat?Anders @DennisA78 nog?Verder zou ik niemand weten.

 

Ten eerste snap ik niet wat je met een 2e v8 moet terwijl 1 daarvan gewoon werkt.

Ten 2e doe ik zelf weinig moeite om die oude modems aan de praat te krijgen terwijl ik de moderne types in de auto heb liggen.

 


Hallo @DennisA78 ,

Ik heb de hoop ook maar opgegeven.Ik heb een v9 gepakt en die gebruik ik nu.Zowel de bekabelde als wifi snelheid is veel beter dan bij een kpn v8.Als je de v9 en v8 met elkaar vergelijkt is de v8 brak.


Op tweakers een reactie!

Dit word daar gezegd:

Wat je kan proberen is de 30/30/30 manier. Weet niet of het voor Experia box ook werkt.

Als hij aanstaat reset indrukken voor 30s, dan stroom eraf voor 30s (nog steeds reset ingedrukt) en dan na 30s weer insteken en nog steeds ingedrukt houden voor 30 seconden. Daarna reset loslaten en stroom er af en weer erop.
Succes!

 

Het valt te proberen @Eurypylus !Ik ga het proberen i.i.g.


Misschien weet @wjb nog wat?Anders @DennisA78 nog?Verder zou ik niemand weten.

 

Ten eerste snap ik niet wat je met een 2e v8 moet terwijl 1 daarvan gewoon werkt.

?? => ...omdat die werkende al >5 jaar oud is en KPN geen nieuwe aanbiedt :frowning:

Ten 2e doe ik zelf weinig moeite om die oude modems aan de praat te krijgen terwijl ik de moderne types in de auto heb liggen.

 

 


je zou ook nog wifi+reset kunnen proberen @Eurypylus .

Maar bij mij werkte dat ook niet:(