Skip to main content

Hallo, ik kreeg vandaag een sms dat er een internet storing is op mijn adres en bovenstaande postcode. In de sms stond dat dit tot en met 29-10 kan duren. Gezien ik thuiswerk ben ik benieuwd naar waardoor het probleem is ontstaan en of hier inmiddels aan gewerkt wordt. Er wordt wel veel aan de straat gewerkt rondom mijn huis, ligt hier de oorzaak?

Hallo @Andries2907 

 

Misschien staat er meer op de storingspagina van KPN: https://www.kpn.com/service/storingen.htm


@GeSp Bedankt voor je reactie. Op de storingspagina staat weinig informatie (alleen de storingsmelding, maar verder geen details). Via de klantenservice verwezen ze mij naar dit forum voor meer info.


@Andries2907 Dat is dan niet handig, toen mijn moeder een hele tijd geleden storing had stond daar wel wat er aan de hand was.

Hopelijk kan een KPN medewerker er meer over zeggen.


Vervelend dat je zonder internet zit maar je kan er van uit gaan dat er aan wordt gewerkt. Maar wat heb je er aan als je weet dat een bepaald onderdeel in een centrale kapot is of ergens een kabelbreuk? Ik hoop voor je dat het snel is opgelost.


als thuiswerken dusdanig belangrijk is dat je altijd internet moet hebben en niet als alternatief naar kantoor kunt, dan is een backup voorziening altijd handig. Ik heb een mifi router met een simmetje erin die ik op mijn interne LAN prik en door kan werken als de experia en/of internet verbinding uitvalt. 


@Joep1965 Wellicht geeft dit een betere indicatie over de tijdsduur van het probleem. Anders ga ik op zoek naar andere oplossingen

@emielstroeve Bedankt voor de tip! Het is voor mij de eerste keer in zoveel jaar dat ik een echte storing ondervind bij kpn, dus ik was nog niet voorbereid


@Andries2907 

Je kan ook de hotspot van je mobiel aanzetten en daar je PC/laptop mee verbinden.

Ik heb dat een hele tijd geleden zo gedaan toen ik een keer een dag storing had, werkte bij mij toen prima om zo thuis te werken.

Â