Skip to main content

Ik heb tot tweemaal toe een bestelling gedaan en die zijn allebei zonder reden geannuleerd. KPN weet ook niet wat de reden is voor annuleren.

 Ik word er nu wel even een beetje erg moe van. Waarom wordt dit geannuleerd? 

Graag hoor ik wat ik hier aan kan doen. Ben er helemaal niet blij mee. Service is echt ondermaats; als je iets annuleert en ook nog eens niet de klant informeert. We hebben al een abonnement, dus begrijp het probleem echt niet.

Ik  en benieuwd of ik iets ga horen....

Wat heb je besteld?


We hebben tv, internet abonnement en super wifi ivm buitengebied besteld. Kpn aan de lijn gehad, ze hebben zelf weer dezelfde bestelling geplaatst, en weer geannuleerd.


Hi @TineQ en welkom op het forum! Als de bestelling geannuleerd wordt hoor je hier inderdaad wel bericht over te ontvangen. Daarin staat dan waarom het geannuleerd is, of hoe je kunt achterhalen waarom het geannuleerd is. 

Vreemd dat dit bij jou niet is gebeurd. 😕 Ik ga kijken of ik kan achterhalen waar dit door komt. Zou je hiervoor je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven? 
Dan kan ik op onderzoek uit! 


Hi Sanne, inmiddels voor de 3e x geannuleerd. Kreeg mail van extra onderzoek nodig en klik door naar bestelling volgen, blijkt het weer geannuleerd zonder reden. 

Gegevens zijn aangevuld

Groetjes


@TineQ wat is je internetsnelheid zonder je 4G modem. Vroeger wanneer je 6 Mbps had kon je televisie erbij nemen. Tegenwoordig moet je meer dan 12 Mbps hebben. 


Bedankt @TineQ! Ik zie dat er nu nog een bestelling open staat. Die is op 19 april geplaatst en de verwachting is dat deze op 2 mei geleverd zal worden. 

Je verwachte downloadsnelheid is 23 Mbit/s dus daar kan het niet aan liggen. Het lijkt erop dat de eerdere bestelling op de verkeerde huisnummer toevoeging aan was gevraagd (B01 in plaats van B1). Dat is nu wel goed ingevoerd, dus nu is het afwachten hoe het verder gaat. De bestelling staat er in elk geval nog in!

De link uit de e-mail van 21 april waarmee je je bestelling kunt volgen zou moeten werken. Zo niet, probeer het dan handmatig via de volg je bestelling pagina. Hopelijk lukt het dan wel. 🙂


Dank je! We gaan het zien😊