Skip to main content

Een week geleden heb ik een internet aanbieding besteld, ik kreeg bericht van KPN dat het vandaag geïnstalleerd gaat worden. Geen koerier die contact met mij opneemt en bij het KPN punt weten ze niet wat er is gebeurd en kunnen ze mij geen antwoord geven. Dit is mijn tweede bestelling voor dit product omdat de eerste in het Kpn-systeem is verdwenen. In totaal zit ik nu 2 weken op internet te wachten en ik denk erover om ontslag te nemen omdat het er op lijkt dat Kpn niets geeft om het oplossen van de zaak

 

Hi @DawidW! Niet de bedoeling dat je de apparatuur nog niet hebt. Je kunt hier het beste voor bellen met ons via 0800-0402. Spreek in dat je een storing of geen diensten hebt en dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. 

Bellen is hiervoor echt het handigste omdat dit het snelste schakelt en zo hopelijk alles ook snel geregeld kan worden. Mocht het telefonisch toch niet lukken, laat het dan gerust weten! 


Ik heb telefonisch contact opgenomen met dit telefoonnummer, helaas heb ik geen exact antwoord gekregen wanneer het apparaat wordt geïnstalleerd. Bij elk contact is er een verlenging in de tijd. In de showroom van Kpn kreeg ik te horen dat de deadline voor levering 9 maart is. Als de zending niet snel wordt geleverd, zal ik deze moeten annuleren, hoewel ik ook andere producten van jullie heb


Als je hierdoor zonder diensten zit snap ik dat je aan annuleren denkt. Er is ook geen duidelijkheid gekomen waarom het uitgesteld is? Soms moet bijvoorbeeld extra onderzoek gedaan worden en kan het wat langer duren, maar dan moet je daar wel een mail over ontvangen hebben. 

Mocht je die niet gehad hebben of mocht het niet duidelijk zijn, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven? 


Het profiel is ingevuld, ik weet niet waar ik het abonnementsnummer kan vinden, maar ik heb de rest van de benodigde informatie verstrekt. Ik heb twee abonnementen; mobiel en thuis


Maar je besteld iets op 6 maart wat al op 9 maart start?

Is dat niet heel kort dag ook?


De bestelling is op 5 maart geplaatst, bij het kpn punt kreeg ik te horen dat de zending op 9 maart geleverd zou worden

 


Dit is mijn tweede bestelling want de eerste bestelling is in jullie systeem verdwenen, ik ben naar het KPN punt gegaan en de mevrouw heeft mij laten weten dat ik geen gebruik meer kan maken van deze actie omdat deze is afgelopen en de bestelling niet in de computer staat. Een week later was er weer een actie en daar heb ik weer gebruik van gemaakt. Ik ging terug naar KPN en ze zeiden dat de bestelling maximaal 9 maart zou worden afgeleverd.

 


Goedemorgen Dawid. Ik heb even snel gekeken en de order was inderdaad vastgelopen en de oorspronkelijke leverdatum van 9 maart kon daardoor niet gehaald worden. Er is volgens de notities van mijn collega's extra onderzoek noodzakelijk en dat is momenteel gaande. Zodra dat is afgerond zal er contact met je opgenomen worden. Ik heb zelf ook nog een ticket voor je aangemaakt voor de zekerheid. Excuses dat de start van het abonnement zo stroef verloopt en ik hoop dat de verbinding snel actief is.