Skip to main content

Hallo,

Op 8-02-2023 heb ik een bestelling geplaatst voor internet + TV incl. overstapservice. Daarna heb ik een 4-tal mails ontvangen van Ziggo (huidige aanbieder) dat mijn opzegging is geannuleerd. Met andere woorden, door jullie opgezegd, maar toch weer niet. Althans dat denk ik.

Gaat dit wel goed, op 10-maart a.s. zou alles van KPN hier moeten werken.

Ik hoor het graag.

 

ik zou hier voor aanraden om contact met Ziggo op te nemen 

de vraag is waarom Ziggo je opzegging heeft geannuleerd

 


er wordt gebruikt gemaakt van de overstapservice, ergo de opzegging an sich kan alleen door kpn zijn geannulleerd (of door zelf de overstapservice te annuleren)


Hoi @SRV, welkom op ons forum! 
Wat een verwarrende situatie! Heb je hierover in de tussentijd nog antwoord op kunnen vinden?

De status van je opzegging kunnen wij vanuit KPN niet zien maar we kunnen natuurlijk altijd even kijken of de bestelling er nog wél goed in staat. Zoals hierboven ook al genoemd wordt kan een annulering van de bestelling ervoor zorgen dat de overstapservice geannuleerd is.

De snelste manier om hierover in contact te komen met ons is op 0800-0402


Hoi KPN,

Het nummer  0800-0402 heb ik meerdere keren gebeld, lang in de wacht en daarna wordt opgehangen. Dus vandaar dit topic. 

Ik heb dus nog geen idee of mijn bestelling goed gaat?

 

 


Ah dat schiet niet, telefonisch is wel vaak het snelste. Anders kijk ik hier even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Thomas,

 

Het profiel is geüpdatet. Groet, Sander


Bedankt voor je gegevens @SRV, de bestelling staat er gewoon goed in en ik zie ook de overstapservice in je bevestiging goed gaan dus dit moet goed komen!


Bedankt Thomas, dan ga ik daar vanuit!Â