Skip to main content

Beste mensen en vooral medewerkers KPN,

Ik heb glasvezel internet aangevraagd en nu vraagt het scherm steeds om aanvulling van gegevens, dat heb ik twee keer gedaan maar de bestelstatus wijzigt niet naar de volgende stap en niemand communiceert verder. Wat is nu de echte status? Kan KPN aangeven dat mijn gegevens zijn verwerkt en binnengekomen en kan de bestelstatus dan aangepast worden.

zojuist WEEERRRR verzoek gekregen om gegevens aan te vullen die ik al twee keer heb ingevuld...gaat het wel goed met KPN?


vandaag weer die mail en vervolgens gebeld met kpn. Blijkt dat contract zingt al beëindigd was en dat ik dus geen overstap service hoef te regelen. Wel blijf ik die mail krijgen. De overstap service staat los van het aansluiten. Daarover: kpn ziet dat er een haalbaarheidsonderzoek moet worden gedaan en dat er nog een goedkeuring moet komen van vve en daar gaan zij niet over. Wel kpn netwerk en of ik die zelf wil bellen.  Ik heb die gebeld en dan word ik doorverbonden met volker wessels. daar zien ze dat de goedkeuring van VVE er al is (ik heb die contracten zelf ook). Maar kpn netwerk vindt dat kpn zelf het contact moet zoeken met kpn netwerk. dat doe ik nu weer en daar krijg ik een andere medewerker natuurlijk waar je het hele verhaal nog een keer aan uitlegt. ik schrijft de case hier op, heb inmiddels ook een mail gestuurd naar woordvoerder. Ben er echt klaar mee en het lijkt vaker voor te komen. 

 


inmiddels heb ik mijn bestelling bij KPN geannuleerd. Ben benieuwd of er lerend vermogen is in de keten en binnen KPN en ook de medewerkers


nog een toevoeging, als je bij kpn glasvezel aanvraagt en er moet nog onderzoek worden gedaan dan bieden ze je koper aan. Net met een andere provider gesproken (de nummer 1 van de lijst volgens de consumenten bond). Koper is iets waar KPN nou juist zegt van af te willen en het zou dan ook een commerciële afweging kunnen zijn. Iets met klok en klepel maar ik vertrouw het niet. Waarom ligt er een glasvezel aansluitpunt voor mijn deur en bied je me dan toch koper aan?  Glasvezel is gratis, koper niet...hoe zit dit dan?


Hoi @MatsenWilly . Welkom op het forum.

Terechte vragen waar ik zonder méér gegevens geen pasklaar antwoord op heb.

Soms ligt er al wel een kabel maar is de infrastructuur verder nog helemaal niet klaar. (wijkcentrale niet opgeleverd o.i.d.) Dan staat er ook vaak ‘verwachte’ aansluitdatum. Dat is dus geen harde datum.

 


ik heb inmiddels via andere wegen contact gezocht met KPN netwerk en ook via linkedin en via de woordvoerder. De reactie hier is heel laat, de chatbot is rondom dom (kan KPN nog wat van leren bij de chatbot van bijv. energiedirect). Dat zo een chatbot dom is, vind ik eigenlijk wel weer heel goed nieuws. Alleen jammer dat je daar langs moet om een echt mens te spreken 🙂. Dank voor je reactie maar ik geef het op om hier op het forum of via klankservices iets ook maar iets te bereiken.

Â