Skip to main content

Zijn er nog meer waarbij de glasvezel maar niet aangelegd wordt?  Zou bij mij aangelegd worden (gratis voor iedereen bij aanleg glasvezel in mijn buurt) men is komen kijken maar bij het doortrekken van kabels zijn de monteurs onverrichte werk weer weg gegaan. Ik heb contact gezocht met de klantenservice. Eindelijk na veel omwegen en vele minuten later, iemand gesproken. Ik zou teruggebeld worden, maar tot op heden nog steeds niks gehoord

Voor de aanleg van glasvezel moet je bij kpnnetwerk zijn. Dit is kpn de provider.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.  Helaas hebben ze ook last ban de krapte op de arbeidsmarkt waardoor het allemaal lang Jan duren. 


oké dank je wel. Maar het is al meer dan een half jaar geleden 🤓


oké dank je wel. Maar het is al meer dan een half jaar geleden 🤓

Hallo @Marcella Jansen , het kan nog veel langer duren. Via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van jouw aansluiting zien en een gratis abo op de nieuwsbrief nemen, zodat je als 1e op de hoogte bent van de ontwikkelingen in jouw wijk/straat/huisnummer.

 


@JanD ik heb mijn status gezien maar iedereen in de straat is al aangesloten behalve ik. Het moet nog steeds doorgetrokken worden maar omdat men onder de grond moest, zijn ze weg gegaan


@JanD ik heb mijn status gezien maar iedereen in de straat is al aangesloten behalve ik. Het moet nog steeds doorgetrokken worden maar omdat men onder de grond moest, zijn ze weg gegaan

Hallo @Marcella Jansen dan moet je helaas nog even geduld hebben.

 


Hoi @Marcella Jansen . Welkom op het forum. Dus de rest van de straat heeft al wel werkend glasvezel?

Zou jij je profiel willen aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Ik wil graag even meekijken. 


Welkom bij de club. Ik heb in april besteld maar heb nog steeds niks …