Skip to main content

Vanaf het eerste moment dat KPN mijn telfort abonnement (glasvezel) overnam, ervaar ik bedroefend slecht......nee schandalig slecht internet.  De boel valt uit, tv is hakkelig en ben teruggeworpen naar 2002 als we het hebben over snelheid. Afgelopen 5 Telfort jaren geen enkel probleem ervaren, maar nu duffe ellende.

Waar dat Koninklijke in KPN voor moet staan weet ik niet, maar ik denk dat Willem zich zou schamen om zijn titel hier aan te verbinden. 

 

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

Hoi @Samoos, welkom bij ons op het forum. Tijdens de migratie van Telfort naar KPN is er technisch niets gewijzigd, het is alleen administratief aangepast. De technische wijziging volgt op een later moment nog, of als je zelf een wijziging in het abonnement doet. 

Door jouw bericht heb ik eerst meer vragen dan antwoorden. Wat gebeurt er precies als alles uitvalt, is dat de modem die uit gaat, de tv-ontvanger, valt de verbinding weg, of iets anders? Hoe is jouw tv-ontvanger verbonden met de Experia Box, is dat met een kabel of een draadloze verbindingsset? En wat is de snelheid precies die je meet? Is dat via WiFi of bekabeld?

Zou je die vragen kunnen beantwoorden en je forumprofiel volledig invullen? Met die gegevens en jouw antwoorden kan ik met je meekijken naar de verbinding. Ik hoor het graag van je.


Ik heb geen bericht meer van je gezien @Samoos, op je profiel zie ik ook niets meer staan. Als we nog met je mee kunnen kijken horen we het graag van je.