Skip to main content

Goedemiddag, ik zoek me rot naar een klantenservice nummer om te bellen met vragen over mijn glasvezelaansluiting. 

Een monteur kwam enkel weken geleden om te kijken waar de glasvezelaansluiting moest komen, die bleek er al te zijn. Omdat hij tóch al een kastje bij zich had, heeft hij deze alvast geïnstalleerd en hoefde ik alleen te wachten op bericht van KPN en dan de stekkers aan te sluiten. 

Inmiddels brief gekregen van KPN dat pakket werd verzonden (met het kastje dat ik dus al heb) en dat ik een monteursafspraak moet maken, maar het kastje is dus al geïnstaleerd. Ik heb de kabels volgens de website-instructies gekoppeld en alles lijkt te werken. 

Nu wil ik gewoon iemand spreken om de aansluitingen op afstand te checken (ben niet technisch) en over dat pakket wat nog op het postkantoor ligt. Maar een klantenservice-nummer kan ik niet vinden. Ik krijg tal van keuzes van categorieën en onderwerpen....maar geen telefoonnummer. 

Ps, ik heb 2 van die draadloze wifi-verbinders en twijfel over de juiste aansluiting met een dubbel stekkerdoos.....

Het gratis nummer van de klantenservice is inderdaad goed verstopt bij KPN.

0800-0402 😉


Hartelijk dank, ik kan nu niet geholpen worden, dus probeer het morgen weer👍


Als je inspreekt ‘medewerker spreken’ dan lukt het meestal wel. 


Klantenservice 0800 0402 is voor deze vragen open op ma-vr van 8 tot 18 uur en zat van 8 tot 17 uur. Zon- en feestdagen gesloten. Alleen voor storingen 24/7 bereikbaar.