Skip to main content
Beantwoord

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice?

• December 21, 2022
  • 8 reacties
  • 5791 keer bekeken

ik wil hulp , geen computervraag stellen. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @maarten uit arnhem ,

Je kunt KPN op meerdere manieren bereiken. Het gemakkelijkste is het inplannen van een belafspraak. Mijn collega's nemen dan contact met je op, wanneer het jou uitkomt. Andere opties zie je hier: 

Admin: bericht geüpdatet in 2024

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

hoe kan ik bellen voor hulp met kpn ??

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 21, 2022

Hallo @maarten uit arnhem ,

Je kunt KPN op meerdere manieren bereiken. Het gemakkelijkste is het inplannen van een belafspraak. Mijn collega's nemen dan contact met je op, wanneer het jou uitkomt. Andere opties zie je hier: 

Admin: bericht geüpdatet in 2024

Dank

heb inmiddels xs4all gebeld, dat lukte wel…. 

groet, 

Maarten

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@maarten uit arnhem Fijn dat het gelukt is! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

• Nieuwkomer
  • February 25, 2023

Echt storend zoek al met zoekfunctie 20 minuten naar nummer of e- mailadres van klantenservice voor een vraag over mijn omruilen van ontvangers. Nergens contactgegevens te vinden van klantenservice. Pas hier via forum. Dat vindt ik niet echt een transparante service.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 26, 2023

Echt storend zoek al met zoekfunctie 20 minuten naar nummer of e- mailadres van klantenservice voor een vraag over mijn omruilen van ontvangers. Nergens contactgegevens te vinden van klantenservice. Pas hier via forum. Dat vindt ik niet echt een transparante service.

Opmerkelijk! Als ik zoek heb ik het nummer 0800-0402 meteen gevonden. 🙂

Het telefoonnummer (vroeger als 06-0402)  bestaat naar mijn weten al +/- 30 jaar lang. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 26, 2023

Dit euvel hebben meerdere providers @Tweijers 
Het nummer staat wel op de site, maar het vereist een fikse speurtocht.
Het nut van dat ontgaat mij ook, maar het gebeurd helaas meer.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 26, 2023

Google werkt het snelste bij het zoeken naar telefoonnummers. Zolang je maar enkel focust op 0800, 0900 nummers of lokale netnummers met fatsoenlijke tarieven.