Skip to main content

ik wil hulp , geen computervraag stellen. 

hoe kan ik bellen voor hulp met kpn ??


Hallo @maarten uit arnhem ,

Je kunt bellen met 0800-0402. Daar dan je vraag inspreken en aan de lijn blijven. Desnoods spreek je in “medewerker spreken”.  Maar dan duurt het wachten wel langer, dan als je een concreet onderwerp inspreekt. 


Doordeweeks open tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. Op feestdagen en zondagen gesloten. 
 


Dank

heb inmiddels xs4all gebeld, dat lukte wel…. 

groet, 

Maarten


@maarten uit arnhem Fijn dat het gelukt is! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!


Echt storend zoek al met zoekfunctie 20 minuten naar nummer of e- mailadres van klantenservice voor een vraag over mijn omruilen van ontvangers. Nergens contactgegevens te vinden van klantenservice. Pas hier via forum. Dat vindt ik niet echt een transparante service.


Echt storend zoek al met zoekfunctie 20 minuten naar nummer of e- mailadres van klantenservice voor een vraag over mijn omruilen van ontvangers. Nergens contactgegevens te vinden van klantenservice. Pas hier via forum. Dat vindt ik niet echt een transparante service.

Opmerkelijk! Als ik zoek heb ik het nummer 0800-0402 meteen gevonden. 🙂

Het telefoonnummer (vroeger als 06-0402)  bestaat naar mijn weten al +/- 30 jaar lang. 


Dit euvel hebben meerdere providers @Tweijers 
Het nummer staat wel op de site, maar het vereist een fikse speurtocht.
Het nut van dat ontgaat mij ook, maar het gebeurd helaas meer.


Google werkt het snelste bij het zoeken naar telefoonnummers. Zolang je maar enkel focust op 0800, 0900 nummers of lokale netnummers met fatsoenlijke tarieven.