Skip to main content

HI, 

Het is mij gelukt om een 2.4 netwerk open zetten. 
Nu wil ik op dit wifi netwerk inloggen , blijkt het wachtwoord niet gelijk te zijn aan mijn eigen gecreëerde wachtwoord / wachtwoord achterop de modem. 

Wat adviseren jullie?

Welke Experiabox of Box12 / 14 heb je?

 

En je kan het wachtwoord etc. aanpassen als je inlogt via de computer op je Experiabox:

Dan kun je inloggen op de webinterface Experia Box (192.168.2.254). Daar kun je het IP-adres van je Wifipunt vinden. Dit IP-adres kan je vervolgens gebruiken om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi.

Zie ook hier. 


Hoi @MSCH97, welkom op het forum! Je geeft aan dat je een 2,4GHz netwerk open hebt gezet. Bedoel je daarmee dat je met de functie ‘extra wifi’ een tweede wiifnetwerk hebt geactiveerd die alleen op 2,4GHz draait? Zo ja, dan heeft dit netwerk een eigen wachtwoord. Als je het aanzet, dan staat er een wachtwoord vooringevuld. Deze kun je wijzigen, of accepteren zoals hij is. Dat wachtwoord moet gebruikt worden om te verbinden met dit wifinetwerk. Je geeft niet aan welk modem je hebt, dus ik ga een aantal verschillende verwijzingen geven.

 

We hebben een aantal artikelen die uitleg geven over hoe je extra wifi aanzet en instelt:

Heb je wel een Box 12, maar komen de screenshots uit dit artikel niet overeen met wat je ziet? Dan heb je waarschijnlijk al de nieuwe Software. Gebruik dan dit artikel:

 

Heb je een V10 modem, dan is extra wifi niet beschikbaar, tenzij je ook gebruik maakt van Wifipunten van ons. Als dat zo is, gebruik dan dit artikel:

 

Maak je gebruik van een V10 modem zonder Wifipunten van ons, dan kun je de hoofdwifi opsplitsten in twee:

 


Reageer