Skip to main content

Dag, ik zie bij mijn thuiswerk onder andere staan Shentzen Ogemray Technolgy, hoe kan ik zien welk apparaat dit is,
mvrgr.

Dag, ik zie bij mijn thuiswerk onder andere staan Shentzen Ogemray Technolgy, hoe kan ik zien welk apparaat dit is,

Waarschijnlijk is dit een usb wifi adapter.


@Jopie90 De keuze is er reuze Shenzhen Ogemray Technology Co., Ltd. - WIFI Adapter and Module, Order Button (alibaba.com)


Ik heb enkele weken geleden mijn vaste pc met eifi verbonden maar ik zie hem pas sinds enkele dagen, vlgs mij kun je hem ook niet zien als de pc uitstaat?, afgelopen week wel een slimme thermostaat aangesloten maar dat is geen wifi adaptor


Toch zal die thermostaat het wel wezen...


Die slimme thermostaat zou best wel eens een wifi adapter van die fabrikant kunnen hebben.

Als je het MAC adres van die slimmethermostaat invoert op https://macvendors.com, wat krijg je dan te zien?


Dan geeft ie Shentzen aan, maar dan zie ik niet dat het die thermostaat is toch?

overigens allebedankt voor het snel reageren


Dan is de kans dat het die slimme thermostaat is wel heel erg groot.


Sorry, verkeerd begrepen denk ik, heb het mac adres ingevoerd van Shentzen, ik xou niet weten waar ik het adres van de thermostaat moet vinden, die xie ik nergens maar de kans is wel groot ja


Nog even verder gekeken op de technische informatie van de thermostaat, de “mode” geeft het zelfde getal aan als  de Shentzen, dus ja, hij moet het zijn. Dank voor alle hulp


bij mij is het de Remeha eTwist thermostaat


bij mij is het de Remeha eTwist thermostaat

Bij mij ook.

 


Dag, ik heb hem ook aangepast,

dank je