Skip to main content
Beantwoord

Wat is "Shentzen Ogemray Technolgy" in mijn thuisnetwerk?

• 25 juni 2021
  • 12 reacties
  • 14005 keer bekeken

Dag, ik zie bij mijn thuiswerk onder andere staan Shentzen Ogemray Technolgy, hoe kan ik zien welk apparaat dit is,
mvrgr.

Beste antwoord door Jopie90

Nog even verder gekeken op de technische informatie van de thermostaat, de “mode” geeft het zelfde getal aan als  de Shentzen, dus ja, hij moet het zijn. Dank voor alle hulp

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 25 juni 2021
Jopie90 schreef:

Dag, ik zie bij mijn thuiswerk onder andere staan Shentzen Ogemray Technolgy, hoe kan ik zien welk apparaat dit is,

Waarschijnlijk is dit een usb wifi adapter.

• 2237 reacties
  • 25 juni 2021

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 25 juni 2021

Ik heb enkele weken geleden mijn vaste pc met eifi verbonden maar ik zie hem pas sinds enkele dagen, vlgs mij kun je hem ook niet zien als de pc uitstaat?, afgelopen week wel een slimme thermostaat aangesloten maar dat is geen wifi adaptor

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 25 juni 2021

Toch zal die thermostaat het wel wezen...

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 25 juni 2021

Die slimme thermostaat zou best wel eens een wifi adapter van die fabrikant kunnen hebben.

Als je het MAC adres van die slimmethermostaat invoert op https://macvendors.com, wat krijg je dan te zien?

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 25 juni 2021

Dan geeft ie Shentzen aan, maar dan zie ik niet dat het die thermostaat is toch?

overigens allebedankt voor het snel reageren

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 25 juni 2021

Dan is de kans dat het die slimme thermostaat is wel heel erg groot.

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 25 juni 2021

Sorry, verkeerd begrepen denk ik, heb het mac adres ingevoerd van Shentzen, ik xou niet weten waar ik het adres van de thermostaat moet vinden, die xie ik nergens maar de kans is wel groot ja

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2021

Nog even verder gekeken op de technische informatie van de thermostaat, de “mode” geeft het zelfde getal aan als  de Shentzen, dus ja, hij moet het zijn. Dank voor alle hulp

• Topper
  • 14 reacties
  • 9 november 2022

bij mij is het de Remeha eTwist thermostaat

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 9 november 2022
Fckx schreef:

bij mij is het de Remeha eTwist thermostaat

Bij mij ook.

• Auteur