Skip to main content

Kan ik hier wat mee bij wie kan ik terecht? 

We ergen ons erg aan dit uitzicht ;-(

Aan die kasten zelf? Of aan dat blauwe wat er op gespoten is?


Hallo @Helma van Oosterhout-Danen belangrijke kasten voor tv, internet en telefoon. Je wilt echt niet zonder die kasten, anders moet je weer met de tam tam en rooksignalen werken, dat wil je ook niet meer.


Bedankt Nick83 en JanD

De kasten die staan er nu eenmaal en  hebben zijn nodig. Maar het gaat inderdaad over dat blauwe wat erop gespoten is.

 

 


Helaas een bekend verschijnsel op ‘straatmeubilair’:  graffiti. Het ziet er vaak niet uit.

Als dit KPN kasten zijn kan je contact opnemen met Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150 optie 2.

In dit topic zie je nog een aanpak.

Er zijn mogelijkheden om deze kast te verfraaien. Zie de reactie van KPN moderator @Shyrin_  in het volgende topic (klik hier):

Shyrin schreef:
Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om een KPN straatkast te laten beschilderen.
We willen dan graag weten om welk adres het gaat, foto's van de huidige situatie en zien graag een ontwerp.

Er staat in dat topic ook een leuk filmpje van een kunstenares die zich hiermee bezig houdt. Zij ontwerpt mooie bestickering voor deze kasten.


 

​​​​Shyrin schreef:
Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om een KPN straatkast te laten beschilderen.

Lijkt me dat dit alleen van toepassing is bij kasten die bij mensen in de tuin of erfgrens staan ofzo. 


Ik weet dat ze in Apeldoorn wel sommige straatkasten van bestickering hebben voorzien. Deze kasten zijn inmiddels al geruime tijd mooi schoon. Op zich zou een bestickering niet heel complex en duur hoeven zijn. 


 

​​​​Shyrin schreef:
Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om een KPN straatkast te laten beschilderen.

Lijkt me dat dit alleen van toepassing is bij kasten die bij mensen in de tuin of erfgrens staan ofzo. 

Ja, aan de voorbeelden te zien wel, ja.
Onze centrales en POP kasten “versieren” we zoveel en daar waar mogelijk met groene daken, vogelhuisjes en bloemenweides: goed voor de biodiversiteit!