Skip to main content

Wat kan ik verwachten bij het omzetten naar een nieuwe snellere abonnementsvorm. Hier bedoel ik mee => krijg ik dan een nieuw modem met twee nieuwe TV kastjes én extra superwifi cadeau? Ik heb al vanaf 2012 glasvezel Alles in 1 pakket. Ik kan dat zelf niet regelen en moet een speciaal 0800 nummer bellen. mijn oude abonnement stopt én ik krijg een nieuw abonnement. Groet Klaas Mol Bunschoten-Spakenburg

U krijgt geen nieuwe apparatuur en ook geen wifiversterkers. Ervan uitgaande dat de appartuur nig actueel is. Alleen de abonnementsvorm veranderd. Eventuele gratis extra's die bij het huidige pakket zoals bijvoorbeeld gratis spotify vervallen. In principe kunt u in mijnkpn het abonnement wijzigen. Goed kijken of er voordeel is.


U krijgt een nieuw contract en oude apparatuur (mits nog voldoende bruikbaar) wordt niet omgewisseld. U zit er 12 maanden aan vast en aan de hand van de diensten die je wilt afnemen kan het goedkoper of duurder worden.


U zit er 12 maanden aan vast ...

Dat is normaliter niet zo. Ik heb ook mijn Alles-in-1 abonnement pas omgezet naar Hussel. 

En de einddatum staat nog steeds op januari 2016. Als u belt naar KPN en u krijgt de medewerker aan de telefoon zo gek dat die u korting geeft, bijvoorbeeld 3 maanden 20 euro, dan krijgt u wel een nieuw jaarcontract vermoed ik.


Ok. Nou misschien is er dan korting mogelijk.  Het klopt @Nick83 dat ik voorheen elk jaar een leuke korting kon krijgen en soms zelfs al na 9 maanden. Zat ik er wel steeds weer een jaar aan vast.


Hartelijk dank voor de snelle reacties. Ik zal alles nog eens naast elkaar zetten. 

Groet Klaas Mol