Skip to main content

Monteur wat kost dat en dan nog help 2 dagen zelfde gedonder weer 

Admin: Eigen topic voor je aangemaakt en gegevens verborgen i.v.m. privacy

waarom reageren jullie doen er niks mee 


Hoi @jansofferein, jouw reactie stond in een heel oud topic, daarom heb ik een eigen topic voor je reacties aangemaakt. Ons forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar, daarom heb ik je adresgegevens verborgen. Ik raad je aan om voorzichtig te zijn met je persoonlijke gegevens in berichten, deze kan je beter in je forumprofiel neerzetten wanneer dat nodig is.

Je leest op onze website meer over de KPN monteurs, maar ik help je via deze weg ook graag verder. Kan je me daarvoor vertellen wat voor abonnement je hebt, en wat er precies aan de hand is? Welke apparatuur heb je, zoals de Experia Box en eventuele tv-ontvangers? Heb je zelf al dingen geprobeerd zoals resetten, en zo ja, wat precies? Alle informatie is welkom, daarmee wordt het gemakkelijker om je te helpen.


dagen ofwel weken heel slechte verbinding met internet en wiffi maar durf geen monteur laten komen ivm hoge voorrijkosten wand soms werkt het ook prima kom een monyeur dan hebben wij misschien net geen storing en dan hebben wij weer een dkke rekening aan de broek heb van alles geprobeerd  wiffi versterkers gekocht maar word soms beter vaak s avons valt internet zomaar blauw beeld met heel veel lezen opnieuw opstarten enz stekker er uit stekker er in mooie dagtaak gr familie offerein kan dit wel dromen postcode huisnummer  geboorte datum laatste 3 cijfers bankrekening bijna wekelijks gisteren nog iemand ja  zit wel storing is goed dat ik jou terug bel ja moet nog bellen enzenz  groeten jans

Admin: Gegevens verborgen i.v.m. privacy


weet je ben 86 jaar heb veel vrije tijd voor kpn


weet je ben 86 jaar heb veel vrije tijd voor kpn

De voorrij kosten van een KPN Monteur bedragen standaard 60 euro. Deze kosten betaald u enkel en alleen als er een probleem in uw huis zit. Dus een kabel die beschadigd is of een apparaat wat storing veroorzaakt. 

Als u echt dagelijks storing heeft kunnen wij dit ook meten, uit mijn hoofd tot 14 dagen in het verleden kunnen wij zien of er storingen zijn. 

 

Maar het best kunt u kosteloos met ons bellen op 0800-0402 op het moment dat u problemen ervaart. Dan kunnen mijn collega's op de klantenservice met u mee kijken of ze iets kunnen vinden wat niet goed gaat. Deze collega's kunnen altijd samen met u beslissen of een monteur de beste optie is.


Ik zou gewoon een monteur laten komen. Het lijkt er namelijk sterk op dat de koperverbinding zeer slecht draait. Slechte kabel buiten zou kunnen. Dat oplossen is kosteloos. De KPN aansluiting binnen kan oud of slecht zijn. Die vernieuwen is ook gratis. 

Zit er toevallig  nog zo'n soort splitter tussen KPN aansluiting en modem? Want die kan er beter tussenuit en kan juist een slechte verbinding veroorzaken. 

 


@jansofferein

Heb je geen jongere familie die eerst even komt kijken. Je wilt wel, maar je kan vaak niet meer (ik kon vroeger het kleinste elementje in ergens in solderen. Als ik nu een 10” schroef moet vastdraaien kan ik al bijna de schroevendraaier niet meer op de schroef houden. ) :joy:

Anders, even met KPN bellen gratis 0800-0402 en vragen om een goede monteur en dan gewoon bijvoorbeeld de naam van Dennis noemen en vertellen wat die heeft gezegd. Er zit kaf onder het koren, maar over het algemeen zijn het heel goede klantvriendelijker vaklui. De goeden denken gewoon met je mee en denken,: “Beter een tevreden klant die dat tot zijn dood betaald,, dan een die een rekening van 50 Euro krijgt en vervolgens het contract opzegt. Maar ik lees hier jammergenoeg vaak dat dit toch nog voorkomt, dus het blijft steeds een gok. 

 


@jansofferein Ik hoop je verder komt met de tips en gedachten die hier met je gedeeld zijn. Als je vragen hebt, laat het gerust weten hier.