Skip to main content

Wat moet ik straks als ik stop bij de KPN terug sturen.

Uiteraard het modem en TV kastjes maar hoe zit het met de Mediaconverter? Moet ik daar ook iets weghalen. Kabels, enz.

Een blonde slimme meid is graag voorbereid 😂

 

Hallo @Cristien 

Als je jouw KPN abonnement beëindigt, moet alle bruikleen apparatuur ingeleverd worden. Dus de Experia Box en de TV ontvangers, inclusief de adapters. Eventuele apparatuur die je gekocht hebt zoals DVS en Wifi ‘versterkers’ houd je uiteraard zelf. Het glas 'kastje’ met adapter op de foto laat je ook zitten.

Als het goed is krijg je vanzelf een kartonnen doos met retourlabel toegestuurd door KPN voor de bruikleen apparatuur met adapter. De verdere kabels mag je 'houden’. :sunglasses:


Duidelijk antwoord @RBxx  hartelijk dank. 
Kan de nieuwe provider het glaskastje en kabels opnieuw gebruiken? De kabel naar het modem heb ik onder de vloer doorgetrokken. Zo handig zijn als ik een nieuw modem daarop kan aansluiten


Nieuwe provider? Je stapt dus over.

Als het BudgetThuis is zal dezelfde NT gebruikt worden. Budget is ook het kpn product.

Een andere provider als bv T-mobile zal een monteur sturen om het kastje te wisselen. Zij gebruiken een andere NT. Verwijderen, verwisselen en plaatsen NT mag uitsluitend door een monteur gedaan worden!


@PeterG Ik ben aan het oriënteren. Als ik overstap is het inderdaad TM! Mijn contact bij de KPN is afgelopen, ik ben er nog niet helemaal uit wat te doen.

Ik weet dat je glas niet zelf mag aansluiten. 
 


Mijn contact bij de KPN is afgelopen

@Cristien . Je abonnement heeft geen einddatum en stopt niet vanzelf. Je neemt een contract voor MINIMAAL 1 jaar en daarna loopt het '’eindeloos'’ door met een opzegtermijn van 1 maand. Mijn thuis-abonnement loopt nu vanaf maart 2011 (ja 2011).

Zolang jij niet opzegt (of overstapt) loopt het gewoon lekker door.


@PeterG Dank ik was daarvan op de hoogte. Gaat overal zo. Die maand opzegtermijn kan ik eventueel goed gebruiken. Zo heeft iedereen tijd om een afspraak in te plannen.

Ik heb unlimited van TM op mijn foon dus mocht er iets mis gaan kan ik nog altijd online op iPad