Skip to main content

Wat is de aanbieding die ik krijg als ik besluit mijn abonnement niet te beƫindigen? En bij KPN klant te blijven.
Want ik zie namelijk hele aantrekkelijke aanbiedingen die nieuwe klanten krijgen, en ik zie ook hele aantrekkelijke aanbiedingen bij concurrenten van KPN.

Goedemorgen,

Ik ben hier ook benieuwd naar. Op het forum van Tweakers.net is hier een topic over. De aanbiedingen lopen nogal uiteen.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2158806


Gister zelf gebeld, maar KPN kon niks voor mijn thuisabonnement doen, terwijl er genoeg KPN klanten zijn die korting krijgen, variĆ«rend van 6 maanden Internet en TV voor ā‚¬ 35,- tot een 1 jaar 1 Gbit + TV, voor ā‚¬ 35 p/m

Ā 

Een voorbeeld van iemand die 9 maanden korting heeft gekregen:

Ā 

Daarnaast wordt er aan verschillende klanten geadviseerd om vrijdag terug te bellen.

Het liefst zou ik bij KPN blijven, maar er zijn genoeg andere providers die mooie Black Friday aanbiedingen hebben, dus ik ben benieuwd wat KPN voor aanbod heeft.


Uw aanbieding:

šŸŽ‰šŸŽŠšŸ¤¹šŸ¼

TADAAAAAAA!!!!

Ā 

INTERNET, TELEVISIE, TELEFOON

šŸŽ‡šŸŽ†šŸŒ 


Een voorbeeld van iemand die 9 maanden korting heeft gekregen:

Bedenk u wel dat niet alles wat op internet staat klopt. Er zijn een hoop mensen die zitten te stoken. Die het leuk vinden om andere mensen gek te maken.Ā Mensen die stoer doen over hoeveel korting ze wel niet krijgen, terwijl het in werkelijkheid veel minder is of niks.

Dat bijgevoegde plaatje ziet er ook helemaal niet realistisch uit. Als KPN dat bij alle klanten zou doen, dan zou KPN binnen een paar jaar geen KPN meer zijn. Mogelijk is dat plaatje in elkaar geknutseld. Of zit er een geschiedenis achter met veel uitval ofzo en is dit gedeeltelijk compensatie.Ā 


Zeker niet alles wat op internet staat, klopt, maar ik raad u aan eerst het forum te lezen, waar overigens een hoop meer betrouwbare leden zitten dan hier, voordat u zo'n opmerking maakt.


Een voorbeeld van iemand die 9 maanden korting heeft gekregen:

Bedenk u wel dat niet alles wat op internet staat klopt. Er zijn een hoop mensen die zitten te stoken. Die het leuk vinden om andere mensen gek te maken.Ā Mensen die stoer doen over hoeveel korting ze wel niet krijgen, terwijl het in werkelijkheid veel minder is of niks.

Dat bijgevoegde plaatje ziet er ook helemaal niet realistisch uit. Als KPN dat bij alle klanten zou doen, dan zou KPN binnen een paar jaar geen KPN meer zijn. Mogelijk is dat plaatje in elkaar geknutseld. Of zit er een geschiedenis achter met veel uitval ofzo en is dit gedeeltelijk compensatie.Ā 

Als Nederlanders het woord ā€˜kortingā€™ of ā€˜gratisā€™ lezen, dan verdwijnt bij het merendeel van de Nederlanders, alle realiteitszin.Ā 

BedenkĀ dat in Nederland veel producten en internet juist erg duur zijn, zodat winkels en providers kunnen stunten met ā€˜3 halen 2 betalenā€™, ā€˜2 + 2 gratisā€™,Ā een half jaar ā€˜kortingā€™ of ā€˜gratisā€™ apparatuur.Ā 

Over de winstcijfers en het voortbestaan van KPN zou ik me niet zoveel zorgen maken. Ā 


Gaat voor mij toch n overstapje worden denk k, contract door laten lopen aan t einde van mn contract met de voorwaarden die ik nu nog heb isĀ niet mogelijk volgens de desbetreffende afdeling, konden me idd 9 maanden verlenging aanbieden bij n nieuw jaarcontract, heb nu bij andere provider n beter aanbod.Ā 


Als je de prijs het belangrijkste is en je het gedoe niet erg vindt dan is dat de beste optie.


Ja, het is jammer maar helaas. Ik zat vroeger bij Telfort en elke keer als er weer verlengt kon worden dan hadden ze een leuke aanbieding of iets extra's, maar bij KPN is het uit met de pret. Ik laat mijn Telfort thuis abonnement dan ook maar doorsukkelen want alles wat KPN kan aanbieden is significant duurder.


Haha inderdaad dat Telfort thuis abbonement moet je zeker zuinig op zijn.