Skip to main content

beste kpn mederwerker,

 

Ik overweeg om over te stappen naar kpn maar helaas nog geen glasvezel, alleen VDSL internet.

De straatkast staat volgens de aanbieding op meer dan 1500 afstand van mijn huis, postcode 2625CV terwijl er naast mij flat op nog geen 500 meter een straatkast staat, 2625NA 2 KVD.

En aan de andere kant van mijn flat 600meter ongeveer een kabelverdeelderkast staat 2625CJ 26 KVD,

dit allemaal volgens de info kaart van https://vvdsl.robinflikkema.nl/

Vraag is, kun je zien op welke kast ik aangesloten ga worden en qua afstand.

 

Vriendelijke groet, Hansh H.

Is dat belangrijk dan? Veel belangrijker is welke snelheid je krijgt als je aangesloten word op die koperkabel, als dat via de kast op 1500 meer is als de kast op 500 meter zou ik op die aangesloten willen worden.

Je hebt er toch geen keuze in, de koperkabel die aan jou kant op de ISRA zit komt aan de andere kant in een kast uit, en die gaan ze echt niet verleggen.


Hi @Hansh HBoom,

Wat mooi dat je er over nadenkt om bij KPN te komen 😃

Ik sluit me aan bij @Doornekamp33, het kan best zijn dat jouw aansluiting er al lag voordat die 2 KVD's zijn geplaatst, en daarnaast is het helemaal nog niet gezegd dat je verbinding beter zou zijn als je op die van 500 of 600 meter afstand aangesloten zou worden. De snelheid die je zal kunnen halen, is een stuk interessanter 😊

Als je jouw adres invult in de Postcode check, krijg je te zien welke snelheid je kunt behalen!